Barn som kler av seg.

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har noen gode tips her? jenta mi på snart 2 år er veldig flink til å ta av seg klær i senga og det ganske lydløst!
hun tar av seg body, strømpebukse, bukse og gjerne genseren også, bleia går jo også da!
sammen om natta! tar å pysjen hennes feil vei og har på de med glidlås, og det funket litt men nå får hun den helt av!
noen som har hatt barn som har gjort det samme og kan komme med noen gode råd?

Oi, hun hørtes veldig flink ut da, selv om det kanskje er litt dumt. Tenkte å foreslå nattdrakt/heldrakt med knapper/glidelås i ryggen, men det har du allerede prøvd slik jeg forstår det ;o Eventuelt med knapper bare nede i skrittet ? - men de blir kanskje så åpne i halsen at hun får dem av den veien ?

Min gutt på to år kler heldigvis ikke av seg i senga, men gjør det veldig mye ellers om dagen ;p

Oi, hun hørtes veldig flink ut da, selv om det kanskje er litt dumt. Tenkte å foreslå nattdrakt/heldrakt med knapper/glidelås i ryggen, men det har du allerede prøvd slik jeg forstår det ;o Eventuelt med knapper bare nede i skrittet ? - men de blir kanskje så åpne i halsen at hun får dem av den veien ?

Min gutt på to år kler heldigvis ikke av seg i senga, men gjør det veldig mye ellers om dagen ;p
ja har prøvd det meste :)
knappene får hun opp med en gang, glidlåsen får hun ikke like lett opp men hun greier å få den av seg ved halsen, vurderer å sy igjen halsen slik at det blir trangt men redd det fort kan bli for trangt

ja har prøvd det meste :)
knappene får hun opp med en gang, glidlåsen får hun ikke like lett opp men hun greier å få den av seg ved halsen, vurderer å sy igjen halsen slik at det blir trangt men redd det fort kan bli for trangt

Hehe, vanskelig det der ;p Ville nok ikke sydd, blir nok bare tungvindt og farlig. Men ser du fikk tips om pose.. kan det være noe ? Om man ikke får kjøpt stor nok kan man jo høre med noen som syr privat eller lage selv :)

Hehe, vanskelig det der ;p Ville nok ikke sydd, blir nok bare tungvindt og farlig. Men ser du fikk tips om pose.. kan det være noe ? Om man ikke får kjøpt stor nok kan man jo høre med noen som syr privat eller lage selv :)
fikk tips om det ja men pose kom hun seg lett ut av når hun var yngre så blir nok mye lettere nå :p

fikk tips om det ja men pose kom hun seg lett ut av når hun var yngre så blir nok mye lettere nå :p

Åj, hm.. nei, da vet jeg ikke ;o Kanskje det bare må bli dotrening for å unngå uhell i senga raskest mulig, bruke tisselaken osv.. ;p

Åj, hm.. nei, da vet jeg ikke ;o Kanskje det bare må bli dotrening for å unngå uhell i senga raskest mulig, bruke tisselaken osv.. ;p
madrassen flytter hun også på :p er veldig snill og å ha med å gjøre ellers men i senga er hun til tider ganske umulig :p
vi har mange turer på potta om dagen nå for å trene henne opp men er nok mest komisk for øyeblikket

Hehe... Du har nok rett og slett et superbarn ;)

Prøvd med klær som har knapper på ryggen?

Må hun ha på klær på natten da? Det har ikke mine, de bare kler av seg.
Ang bleie ville jeg kanskje prøvd truse oppå bleia.

Mine 2 kler også av seg på dagen, det får de lov til mens vi er inne:) har litt nudistbarn...haha

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg var rå på å kle av meg og bleia var ihvertfall en suksess hvis jeg fikk den av meg! Endte med at de teipa den fast med sånn brun teip :-P ser helt dust ut, men jeg fikk den ihvertfall ikke av :-P

Jeg var rå på å kle av meg og bleia var ihvertfall en suksess hvis jeg fikk den av meg! Endte med at de teipa den fast med sånn brun teip :p ser helt dust ut, men jeg fikk den ihvertfall ikke av :p
Det har jeg ikke hørt om før så det kan kanskje være en god løsning etterhvert ;)

Må hun ha på klær på natten da? Det har ikke mine, de bare kler av seg.
Ang bleie ville jeg kanskje prøvd truse oppå bleia.

Mine 2 kler også av seg på dagen, det får de lov til mens vi er inne:) har litt nudistbarn...haha

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Uten klær så er bleia av på null komme niks, prøvde det litt men bleia kom da fryktelig fort av da!

Snuppa mi liker å bruke klær om dagen og prøver kun å få av seg klær når hun skal i dusjen eller vil prøve potta :p

Det har jeg ikke hørt om før så det kan kanskje være en god løsning etterhvert ;)

Teipa lissom bare over teipen på bleia og en runde rundt (bare på bleia da), så hvis hu ikke får dratt den ned burde det funke :-P mamma var også rå på å kle av seg og der tror jeg de ga opp til slutt :-P

Teipa lissom bare over teipen på bleia og en runde rundt (bare på bleia da), så hvis hu ikke får dratt den ned burde det funke :p mamma var også rå på å kle av seg og der tror jeg de ga opp til slutt :p
Var vist det jeg også :p
Skjønte det ;) nå har vi tatt et lite pynte sting i pysjen i natt men kan nok hende vi må til innkjøp av teip istedenfor ;)

Back
Topp