Skravletråd

Stakkars liten bolle.. ble ringt etter fra bhg i dag. E hadde plutselig fått feber utpå formiddagen, og jeg hørte han gråt i bakgrunnen. :( takk og lov for at K har kveldsskift denne uka, for på jobben min var halvparten av de voksne syke. De pustet lettet ut når jeg sa at jeg ikke trengte dra før kl 14. :p
Klumpen hadde sovnet på et blunk og sovet i tre! Timer i dag. Han har nesten ikke spist noe, men han drikker heldigvis godt. Og mariekjeks ville han ha. Alt er bedre enn ingenting. :)
Nå sover han igjen. Var helt ødelagt, stakkars. Må være vaksina i går som har skylda, men syns det er litt pussig at han var i så fin form i går og i dag morges. han sov unormalt godt i natt, da, så det kan jo hende at det egentlig lå og ulma og ikke slo ut. Satser på at det går over like fort som det kom. :)
 
Stakkars liten bolle.. ble ringt etter fra bhg i dag. E hadde plutselig fått feber utpå formiddagen, og jeg hørte han gråt i bakgrunnen. :( takk og lov for at K har kveldsskift denne uka, for på jobben min var halvparten av de voksne syke. De pustet lettet ut når jeg sa at jeg ikke trengte dra før kl 14. :p
Klumpen hadde sovnet på et blunk og sovet i tre! Timer i dag. Han har nesten ikke spist noe, men han drikker heldigvis godt. Og mariekjeks ville han ha. Alt er bedre enn ingenting. :)
Nå sover han igjen. Var helt ødelagt, stakkars. Må være vaksina i går som har skylda, men syns det er litt pussig at han var i så fin form i går og i dag morges. han sov unormalt godt i natt, da, så det kan jo hende at det egentlig lå og ulma og ikke slo ut. Satser på at det går over like fort som det kom. :)
huff da! Masse god bedring!!!!
 
Stakkars liten bolle.. ble ringt etter fra bhg i dag. E hadde plutselig fått feber utpå formiddagen, og jeg hørte han gråt i bakgrunnen. :( takk og lov for at K har kveldsskift denne uka, for på jobben min var halvparten av de voksne syke. De pustet lettet ut når jeg sa at jeg ikke trengte dra før kl 14. :p
Klumpen hadde sovnet på et blunk og sovet i tre! Timer i dag. Han har nesten ikke spist noe, men han drikker heldigvis godt. Og mariekjeks ville han ha. Alt er bedre enn ingenting. :)
Nå sover han igjen. Var helt ødelagt, stakkars. Må være vaksina i går som har skylda, men syns det er litt pussig at han var i så fin form i går og i dag morges. han sov unormalt godt i natt, da, så det kan jo hende at det egentlig lå og ulma og ikke slo ut. Satser på at det går over like fort som det kom. :)

Huffda, masse god bedring til E!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hei damer, her går det så som så akkurat nå. David fikk vaksine på tirsdag, er blitt kjempeforkjølet og har en stygg hoste+ feber, idag er han vanskelig og få i mat, men så kikka jeg inn i munnen hans idag, tann 7 var gjennom for noen dager siden, men så ser jeg en jeksel langt der inne, ble litt sjokka da, og en på andre siden som er på vei gjennom.
Håper formen er bedre imorå, for da er det 1 års dag:):) og masse besøk:)

Ellers er han mye opp på knærne for tiden, reist seg opp et par ganger.
Sier mamma og pappa :)
Sover gjennom hele natta:)
 
Hei damer, her går det så som så akkurat nå. David fikk vaksine på tirsdag, er blitt kjempeforkjølet og har en stygg hoste+ feber, idag er han vanskelig og få i mat, men så kikka jeg inn i munnen hans idag, tann 7 var gjennom for noen dager siden, men så ser jeg en jeksel langt der inne, ble litt sjokka da, og en på andre siden som er på vei gjennom.
Håper formen er bedre imorå, for da er det 1 års dag:):) og masse besøk:)

Ellers er han mye opp på knærne for tiden, reist seg opp et par ganger.
Sier mamma og pappa :)
Sover gjennom hele natta:)

Masse god bedring til David! Her kom det 3 jeksler på ei uke for et par uker siden(merket ingenting før jeg så dem i munnen :p), den fjerde er på vei gjennom, men gjør nok litt vondt, biter mye på fingrene sine.. Både sambo og Emma har vært forkjølet siden tirsdag her, utrolig kjett på sjuke barn, i tillegg til at sambo også ligger rett ut :/

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Last edited:
Hei damer, her går det så som så akkurat nå. David fikk vaksine på tirsdag, er blitt kjempeforkjølet og har en stygg hoste+ feber, idag er han vanskelig og få i mat, men så kikka jeg inn i munnen hans idag, tann 7 var gjennom for noen dager siden, men så ser jeg en jeksel langt der inne, ble litt sjokka da, og en på andre siden som er på vei gjennom.
Håper formen er bedre imorå, for da er det 1 års dag:):) og masse besøk:)

Ellers er han mye opp på knærne for tiden, reist seg opp et par ganger.
Sier mamma og pappa :)
Sover gjennom hele natta:)
God bedring til David!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Nå er det akkurat 1 år og to timer siden første rie. For akkurat 1 år siden satt jeg i bilen på vei til sykehuset med rier som fra første rie hadde vart i et min med tre min mellom. Likevel kom ikke snuppa før over midnatt igjen. Savner fødselen, den var så fin:)
 
Et spm, hvor tykk lue har dere på de små?
Bruker ikke lue til og fra bilen:/ Uansett hva slags feste som er på luen drar hun den av før vi kommer ut døra engang.. Skal hun være lenge ute får hun på seg votter som gjør at hun ikke får den av seg. Da bruker hun en ganske tjukk januslue med fleece på innsiden:)
 
Er litt forskjellig alt etter som hva vi skal. Når vi leker ute har hun på seg en Reima hjelmlue, i vognen eller på tur har hun en litt tynnere "vanlig" lue. Men bruker ikke de tynneste bomullsluene.
 
Minime bruker sånn lue med hals. En i tynn ull fra pierre robert på "varme" dager, og den jeg strikka på kaldere dager.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Oh my god! Tror jeg fikk to grå hår i dag. Når gubben dro på jobb hadde han satt på full alarm i stedet for skallsikring. Verdens største vekkerklokker gikk av idet nesa stakk inn i stua! Vi våkna, i hvert fall!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Oh my god! Tror jeg fikk to grå hår i dag. Når gubben dro på jobb hadde han satt på full alarm i stedet for skallsikring. Verdens største vekkerklokker gikk av idet nesa stakk inn i stua! Vi våkna, i hvert fall!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hoho, ikke noe er som litt adrenalin for å få igang pumpa om morgenen!
 
Skal ikke før tirsdag vi :p Gleder meg sånn :) Lenge siden vi har vært på hs nå :)
 
blir spennende da! Synes alltid det er så gøy å måle og veie!
Ja, og så er det veldig spennende å få sammenlignet med storesøster :)
 
Back
Topp