OL! :D

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Yay, endelig noe å se på på TV! Følger dere med? I så fall på hva? Jeg er ikke overvettes begeistra for vintersport, men OL må jeg ha med meg :) Alt av bortoverski, mesteparten av nedoverski, og min store favoritt curling! :) Nå står isdans på i bakgrunnen her, og ting som foregår på skøyter er egentlig ikke min greie - men OL er OL ;)

Nå skal jeg kjøpe meg Se og Hør med OL programblad, og innta sofaen for noen uker!

OL er OL :) ser på det som går jeg :) står som regel på den kanalen som sender ol, men er litt skeptisk til all reklamen som kommer i år... Liker best skiskyting, men også hopp, langrenn, curling :)

Ja, blir spennende å se hvordan TV2 får det til! Blir liksom ikke helt det samme uten NRK..

Isdans er vel det jeg får med meg. Ellers så er verken mannen eller jeg særlig interessert. Hehe

Jeg liker OL, men vi har bare NRK som eneste norske kanal. Så jeg får ikke fulgt med :(

Jeg er ikke sånn kjempeopptatt av OL, er ikke så sportsinteressert i utgangspunktet. Men kommer sikkert til å se på litt. Liker de litt uvanlige sportene som man ikke ser så mye ellers. Skicross for eksempel, det er jo helt sykt å se på. De må jo være litt halvgal for å holde på med det:)

Jeg gledet meg litt til det begynte, men nå er jeg allerede lei:P savner home and away og hotel Cæsar:P

OL kunne ikke brydd meg mindre :P Blir noen kjedelige uker fremover nå, når alt kommer til å handle om det...

Danskene viser vel noe OL? Kanskje ikke de typiske grenene som Norge er gode i riktignok, men de har vel i alle fall en fair sjans i curling mener jeg.. Hva med svenske TV kanaler?

Ja, jeg hørte Hotel Cæsar forsvant under OL, og tenkte at det nok kom til å irritere en del mennesker!

Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha pause i programmer på tv3 og tv Norge da? De viser vel ikke OL?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha pause i programmer på tv3 og tv Norge da? De viser vel ikke OL?
Har de kanalene pause i program også? Nei, OL er vel bare TV2 det, så det høres jo rart ut. Kanskje de mener at alle nordmenn bør vie all sin tid til OL hele februar?

Har de kanalene pause i program også? Nei, OL er vel bare TV2 det, så det høres jo rart ut. Kanskje de mener at alle nordmenn bør vie all sin tid til OL hele februar?
Både etter Hellstrøm rydder opp hjemme, Luksusfellen og 4-stjerners middag sa de at programmet tar en pause pga OL. Synes det er rart, og litt kjedelig for meg da...

junibarn.... tv2 sender gratis over internett så du/dere kan jo evt streame det :)

Med 3,5 uker til termin og lite søvn gleder jeg meg til tidlige morgener, med ol på i bakgrunnen mens jeg sover litt på sofaen :)

En grei OL dag å være norsk på ;) Bjørndalen; for en mann, for en maskin! Så fortjent :)

Huff, nå endelig etter 8,5 timer med OL på TV fikk jeg sambo til å skifte kanal. Blir litt mye for meg altså. Og hva gjør han når vi skifter kanal? Jo, tar på seg headphones og ser på hockey på data'n. Snakk om sportsidiot!

Huff, nå endelig etter 8,5 timer med OL på TV fikk jeg sambo til å skifte kanal. Blir litt mye for meg altså. Og hva gjør han når vi skifter kanal? Jo, tar på seg headphones og ser på hockey på data'n. Snakk om sportsidiot!
Haha, her gav gubben opp og satt seg på datan i stedet..! :) Blir ikke bedre de neste 15 dagene tenker jeg! Men han er jo dansk, skisport er liksom ikke greia hans. Jeg har TV2 Sumo da, så jeg kan se på tableten i stedet for å kapre TV'n! Gratis i èn mnd nå, få mannen din til å laste ned dèt, så du kan se på det du vil! :)

Haha, her gav gubben opp og satt seg på datan i stedet..! :) Blir ikke bedre de neste 15 dagene tenker jeg! Men han er jo dansk, skisport er liksom ikke greia hans. Jeg har TV2 Sumo da, så jeg kan se på tableten i stedet for å kapre TV'n! Gratis i èn mnd nå, få mannen din til å laste ned dèt, så du kan se på det du vil! :)
Han har det, men jeg vil ikke se på tv i det hele tatt, jeg vil helst høre på radio. Har stort sett holdt på på "kjøkkenet" idag, men det er jo bare den ene veggen i stua:) Synes det er koselig å pusle med ting i leiligheten og høre på radio samtidig.
Men nå skal jeg ikke klage for mye da, for jeg har jo fem dager i uka hvor han er på jobb og jeg kan høre så mye radio jeg vil:)
Så da holder jeg ut med sport i to dager.
Måtte bare klage litt;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp