Da har

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
lillegutt fått sin første 2 årsjeksel :) Den kom nok gjennom i går da han gråt så fælt! Kommer nok en til om ikke så alt for lenge! Ser noe hvitt på andre siden så :)

Flere som driver med 2 årsjekseler eller har fått?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så.bra den.er gjennom!
Da.blir det kanskje litt hvile før den andre skal frem?

Ingen.i.sikte.her.enda. Mangler hjørnetenner og her.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Kanskje dere får noen bedre dager snart?
Her er det ikke teg til de enda, men kjenner jeg lillegutt rett så starter det vel når vi får orden på søvnen hans :P

Bra den har kommet:)
Ikke tegn til noen her...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her tror jeg vesla har hatt de lenge jeg. Syns helsesøster sa at hun hadde fått dem når vi var der på siste kontroll.

Her har de kommet for en god stund siden, godt å være ferdig med for han har sliti så fælt med alle tenna...

Så bra den har kommet:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så.bra den.er gjennom!
Da.blir det kanskje litt hvile før den andre skal frem?

Ingen.i.sikte.her.enda. Mangler hjørnetenner og her.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg håprr det blir et lite opphold ja! Hvertfall så han rekker å bli skikkelig frisk :)

Kanskje dere får noen bedre dager snart?
Her er det ikke teg til de enda, men kjenner jeg lillegutt rett så starter det vel når vi får orden på søvnen hans :P

Jeg håper det :p
Uff, får håpe dere slipper tull med søvnen da de kommer og at de kommer gjennom uten at han merker det noe særlig!

Her har de kommet for en god stund siden, godt å være ferdig med for han har sliti så fælt med alle tenna...

Så deilig å være ferdig med de :) Dumt at han har slitt fælt da de har kommet! Det gjør lillegutt også :/ Han hyler av smerte!

Back
Topp