blemmer i munnen?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har erfaring med det? Snuppa har små blemmer i munnen men ikke andre plager da!
merket en liten igår men tenkte ikke så mye over det men idag kunne jeg se ihvertfall 4 stk fordelt over munnviken og i munnen.

hun spiser som normalt og av det jeg har sett har hun ikke tegn til å være syk

Gutten her har hatt det, og da var det dette munn, hand og fot sykdommen. Men han hadde veldig vont da, så sikkert ikke det samme.
Da hadde han noe blemmer inni handa og noen prikker under føttene også.

Det kan også være Herpes.
Viktig å være nøye med tannpuss og munnhygiene når det blir sår i munnen, tørk gjerne munnen par ganger daglig mesoft kompredd med munnskyllevann på fra apotek, husker ikke hva det heter, men det kan de hjelpe deg med der.

Aner ikke hva det kan være hvis det ikke er munn, fot og håndsykdom.
God bedring iallefall :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Gutten her har hatt det, og da var det dette munn, hand og fot sykdommen. Men han hadde veldig vont da, så sikkert ikke det samme.
Da hadde han noe blemmer inni handa og noen prikker under føttene også.
Hun har ikke noen andre blemmer så er nok ikke det nei

Det kan også være Herpes.
Viktig å være nøye med tannpuss og munnhygiene når det blir sår i munnen, tørk gjerne munnen par ganger daglig mesoft kompredd med munnskyllevann på fra apotek, husker ikke hva det heter, men det kan de hjelpe deg med der.
ser ikke sånn ut heller, men da finner vi jo ut av det fort da.
er alltid nøye med maten og vasker munnen med vann for eksempel etter hvert måltid

Aner ikke hva det kan være hvis det ikke er munn, fot og håndsykdom.
God bedring iallefall :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
jeg tviler jo på det siden det kun er i munnen og uten andre symptomer, men kan jo hende det utvikler seg da

Vi får håpe det ikke gjør det ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
ja, men samtidig hadde det hvert greit å finne ut hva det er da. noen minner meg om de afterene jeg har hatt i begynnelsen for er noen små gule blemmer

Vesla hadde munn skold på leppa for en stund siden. Kan få det inni munnen også. Det kan komme av feks tannkremen. Det går over av seg selv, men er veldig vondt.

Vesla hadde munn skold på leppa for en stund siden. Kan få det inni munnen også. Det kan komme av feks tannkremen. Det går over av seg selv, men er veldig vondt.
det som er så fryktelig rart er jo at det ikke virker som om hun plages :o
men tenkte på å bytte tannkrem ja.

Eldste her fikk masse små gule blemmer ikke munnen en gang. Vi kom fram til at det nok var fordi hun hadde spist masse klementiner. Men vet ikke helt sikkert. Borte ble de ihvertfall:)

God bedring♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eldste her fikk masse små gule blemmer ikke munnen en gang. Vi kom fram til at det nok var fordi hun hadde spist masse klementiner. Men vet ikke helt sikkert. Borte ble de ihvertfall:)

God bedring♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hmmm, ja vi finner nok snart nok ut hva det er ;)

Back
Topp