* SKRAVLETRÅDEN *

Frem til nå har formen og energinivået vært sånn passe. Men lurer på om det kanskje begynner å snu. Idag har jeg vært på dagvakt, var nok å pusle med som vanlig. Så rett hjem, lage middag, vaske leilighet med sambo og så bake foccacia. Syns jeg har vært effektiv. Men merket tålmodigheten sang på siste verset mens jeg drev med foccaciaen, da ting gikk litt på tverke. Imorgen skal jeg i middagsselskap rett etter jobb, så håper jeg ikke er helt utslått ;) Må nok prøve å legge meg tidlig idag ;)

Har ikke sjans til å skravle så mye! Ik :( men mye fine premier

Mm, min første sjokolade på 2mnd :) det var godt! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De fleste premiene er for å være på topp 100. Da trenger du ca. 5 - 10 innlegg per dag bare for å være med på listen vanligvis. Så det burde jo kunne gå?

Oi, nå ble jeg imponert!!! :o

Hehe, har faktisk ikke klart verken sjokolade eller potetgull siden før jul. Men nå er matlysten litt bedre, og plutselig (dessverre) ble det godt igjen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De fleste premiene er for å være på topp 100. Da trenger du ca. 5 - 10 innlegg per dag bare for å være med på listen vanligvis. Så det burde jo kunne gå?

Jeg står jo faktisk på 25.plass på den listen som Moderator Stine linka til. Haha, flau :p noen har vært ivrig bak tastaturet.. haha…

Du er jo der du også, på 41.plass eller noe ;)

Du er jo der du også, på 41.plass eller noe ;)

Ja, 41. plass på oppsummering for januar ja. Du må trykke neste måned for å se februar. Der er jeg på 15. plass etter siste oppdatering (oppdateres 1-2 ganger i døgnet). Var jo veldig syk i januar, nå er jeg i bedre form, hvert fall nok til PC og skravling. :)

*Taster på app på mobilen*

Ja, 41. plass på oppsummering for januar ja. Du må trykke neste måned for å se februar. Der er jeg på 15. plass etter siste oppdatering (oppdateres 1-2 ganger i døgnet). Var jo veldig syk i januar, nå er jeg i bedre form, hvert fall nok til PC og skravling. :)

*Taster på app på mobilen*

Åja! :) selvfølgelig! Tror jeg var mye flinkere å skravle i januar enn jeg kommer til å være februar ;) I begynnelsen hadde jeg myyye å lufte ut om ulike tanker. Nå har jeg på en måte slått meg litt mer til ro med at det blir sånn som det blir :) i grunn er jeg vel tryggere på meg selv, og trenger ikke like mye bekreftelse fra dere her inne ;) dessuten skravler jeg jo en del på andre forum, siden det blir litt mer lettvint i det hverdagslige. Sånn på jobb og sånt :P

Åja! :) selvfølgelig! Tror jeg var mye flinkere å skravle i januar enn jeg kommer til å være februar ;) I begynnelsen hadde jeg myyye å lufte ut om ulike tanker. Nå har jeg på en måte slått meg litt mer til ro med at det blir sånn som det blir :) i grunn er jeg vel tryggere på meg selv, og trenger ikke like mye bekreftelse fra dere her inne ;) dessuten skravler jeg jo en del på andre forum, siden det blir litt mer lettvint i det hverdagslige. Sånn på jobb og sånt :p

Selv om du ender opp med like mange innlegg som i januar (altså samme skravlemengde) så vil du nok dette nedover på listen nå, siden det er ekstra premier i konkurransen. Flere som skravler mer da. :p

Selv om du ender opp med like mange innlegg som i januar (altså samme skravlemengde) så vil du nok dette nedover på listen nå, siden det er ekstra premier i konkurransen. Flere som skravler mer da. :p

Tror ikke jeg skal ta dette her så tungt :) det har jeg ikke tid til!

Tror ikke jeg skal ta dette her så tungt :) det har jeg ikke tid til!

NEI! Det var ikke sånn ment. :p Du klarer nok å holde deg innenfor topp 100 og er likevel med i trekningen av de fleste premiene, og flere fine premier der og. :)

NEI! Det var ikke sånn ment. :p Du klarer nok å holde deg innenfor topp 100 og er likevel med i trekningen av de fleste premiene, og flere fine premier der og. :)

Har deltatt i utallige konkurranser i livet mitt, og ALDRI vunnet noe som helst :p haha. Har ikke vinnerflaks i det hele tatt.

Men å skravle litt ekstra kan jeg jo gjøre fordi om :)

Har deltatt i utallige konkurranser i livet mitt, og ALDRI vunnet noe som helst :p haha. Har ikke vinnerflaks i det hele tatt.

Men å skravle litt ekstra kan jeg jo gjøre fordi om :)

Sånn tenkte jeg og, men jeg har allerede vunnet tre premier i ulike konkurranser her på BV. :D

Dette er det eneste stedet på jorden der skravling blir ratet som noe positivt. Man kan få PREMIER for det!! Haha, hadde mannen visst det... ;)

Back
Topp