Kjæledyrtråden!

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Koselig med en tråd til dyra våre! Har du kjæledyr? Fortell! :)

-Taster fra appen-

Jeg har 3 stk Shetland sheepdog hunder og en svart katt :) litt i meste laget, men de er barna våre <3

Jeg har en hund! Kan fortelle mer om den når vi får skjult rom. Det er nemlig ikke så mange av den i Norge :p

Jeg har en jack russel terrier! Den er det mange av i Norge :D Tihi! Han er så skjønn atte, strihåret type :)

-Taster fra appen-

Vi har fire hunder:) en Jack , og en border collie,som er mest mine, og to jakt bikjer, som er liksom mannen sine;) men mest jeg som ordner da....:P

Har en flatcoated retriver blanding på seks år som er verdens mest hengivende, lydigste(selv om vi aldri har trent lydighet) og roligste hund.
Hun er bare helt fantastisk. Måtte sterilisere henne her før jul pga livmorbetennelse. Men nå får vi forhåpentligvis ha henne lenge:-)
Hun går aldri i bånd og bryr seg ikke om andre hunder eller mennesker hun ikke kjenner.
Det er virkelig lykkepille mi❤️

Har hund :-) verdens fineste rase... Grand danois. Stoooooor flott hann <3

Ntååå! Han var jo bare skjønn da! :D
Han var liten og vill da mammapus kom bærende på ham.. Men vi klarte ikke så kvitte oss med ham.
Han er fortsatt litt skeptisk til fremmede men han stoler på oss og koser seg med oss nå :)

Vi har en katte som heter Ole brum :)) Det var prinsessa på 3 år som ville han skulle hete det :)

Har en hærlig Stafforshire bull terrier på 3 år :)

Lure på om dåkke e sjekka for Toksoplasmose eller om dåkke ska sjekke dåkke for d? Ej må sjekke mej for d for e mange katta som drit i hagen min + hunden min e veldig gla i å spise kattebæsjen..

Back
Topp