karneval....

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Til uka er det karneval i barnehagen til vesle snuppa, og lur som mor var fant hun en veldig fin bie kjole til en billig penge på Nille og så klart ett sett med karneval sminke.....
Så nå sitter je her å googler som en gal, hvordan sminker man en bie da :p

Og håper je klarer å finne noe enkelt noe, for jeg eier jo ikke kreativitet .p

Jeg tror jeg ville droppa sminken. Så små kommer til å dra den utover, kanskje få det i øynene osv.
Holder i massevis med drakta ;-)

Jeg kommer ikke til.å kjøpe noe til frøkna. Enten passer sebradrakta etter storebror, ellers så får hun på seg minikjolen.sin og er Minnie Mus ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Snuppa her skal være krokodille. Har etter storesøster.

Ville nok droppet sminke. Er så lett at de gnir d utover.

Jeg tror jeg ville droppa sminken. Så små kommer til å dra den utover, kanskje få det i øynene osv.
Holder i massevis med drakta ;-)

Jeg kommer ikke til.å kjøpe noe til frøkna. Enten passer sebradrakta etter storebror, ellers så får hun på seg minikjolen.sin og er Minnie Mus ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Snuppa her skal være krokodille. Har etter storesøster.

Ville nok droppet sminke. Er så lett at de gnir d utover.

da hører je på dere,, det gjør jo saken mye enklere også :)

I bhg til sønnen min lager noen av de voksne ansiktsmaling på de når de har karneval og noen ganger ellers. Slik kan de som vil få sminke seg og det blir ikke urettferdig for de som evt ikke kommer sminket hjemmefra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Enig med Klatremusa - holder igrunn med drakta:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drakta holder nok i massevis:D
Tipper hun blir utrolig søt!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Drakten er masse nok:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Drakta er sikkert nok ja:) Hun blir nok søt! Vil gjerne se bilde:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Kjøpte en søt marihøne drakt til snuppa som bestod av kjole med vinger,hårbøyle og en liten stav med en marihøne på :)

Har ikke funnet noe til frøken enda.. De skal ha karneval 14. Har nille og europrisher, men kostymene er altfor store:(

Har ikke funnet noe til frøken enda.. De skal ha karneval 14. Har nille og europrisher, men kostymene er altfor store:(
Det er like greit å lage noe selv, et dyr feks, sort/brune klær, en hale og evt en hårbøyle med ører på? En fin kjole og krone=prinsesse. Eller ballerina? Sikkert masse annet man kan finne på, det var det jeg kom på i farta.

Om du går på hm så har de slike ballerinadrakter/tyllskjørt. Kjøp det og evt ett prinsesse diadem, mer enn bra nok det:)
Hadde det på storesøster første året hennes i bhg, midt i blinken:)

Om du går på hm så har de slike ballerinadrakter/tyllskjørt. Kjøp det og evt ett prinsesse diadem, mer enn bra nok det:)
Hadde det på storesøster første året hennes i bhg, midt i blinken:)
Det var smart!
Det hadde prinsessa her likt ;-)
Hun som maser om kjole støtt :-P
For et sånt skjørt kan.jo brukes ellers ogsp;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det var smart!
Det hadde prinsessa her likt ;-)
Hun som maser om kjole støtt :-P
For et sånt skjørt kan.jo brukes ellers ogsp;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ikke sant? :)
Slike skjørt er jo digg for disse små prinsessens våre:)

Det som storesøster hadde på det første karnevalet brukte hun senere på trim og stadig utenom også;)

Back
Topp