Klær hjem fra føden

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva skal man ha på seg hjem fra føden?
Mannen synes jeg er helt hysterisk patetisk som tenker på det.
Jeg aner jo ikke hva jeg passer...

Ville hatt på meg noe løst og behagelig.

Personlig går jeg for tykke sokker, mammathightsen og en lang bluse. Man svetter som regel endel etter fødsel. Kjenner til det av erfaring sist:-) og velger denne gangen å ikke ha for varme klær og noe som er litt luftig, kan jo evt ha en singlett under.

tenker vel genereldt på sykehus oppholdet, luftige klær som er gode å behagelig å gå i:-) og gjør nok ikke noe om det ser ok ut også;-)

jeg har tenkt å ta med en hoftelang litt løs genser til å skule en event. valk på magen, en vanlig bukse som er ganske myk i stoffet og en gravidbukse så får jeg se hva som passer :D ( selv om jeg skulle ønske at levi's-ene hadde passet igjen til hjemturen ;) )

Tror jeg tar med meg en av mammabuksene mine, de er faktisk litt for trange nå så de burde passe. Ellers blir det vel vanlig genser. Har jo veldig kort vei hjem da, så er ikke kjempeviktig for meg. Kanskje jeg bare har på meg joggebukse også. Ikke sikkert det er så digg med jeans hvis jeg er veldig sår mellom beina.
Håper egentlig at vi ikke får noe besøk på sykehuset, så kan jeg se ut som en slask. Og få slappet av mest mulig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir nok en mammabukse, en singlet og en av mine elskede olaskjorter :) Altså, det samme jeg har hatt på meg stort sett hver gang jeg har forlatt huset de siste månedene ;)

Ellers tenker jeg som hu over her, jeg kan godt bare ta på meg en joggebukse når vi skal hjem også, hvis trange bukser er ubehagelig.. Er bare fem minutter å kjøre, og jeg kommer nok uansett til å hoppe i joggings når jeg kommer hjem :)

Vi har to timers biltur hjem, så her blir det joggeklær for en mest mulig behagelig tur :P

Sist var jeg litt for optimistisk, så det eneste jeg tok med meg som passa var et par alt for slitte joggebukser og en sliten hettegenser. Jeg hadde trodd at magen og flesket forsvant magisk av seg rett etter fødsel. Jeg kan ikke si jeg følte meg fresh når vi fikk besøk på sykehuset og når vi måtte stoppe innom butikken på vei hjem. Så denne gangen skal jeg nok ta med meg en litt finere joggebukse ihvertfall ;-) Kanskje tights og en løs og ledig tunikakjole som jeg kan amme i :-)

Takk for mange gode tips. Tror nesten jeg må ut å kjøpe meg en joggebukse og noe singletter.

Her hjemme går jeg i tights og nattkjole, har ikke vært utenfor døra på aldri så lenge.

Vi bor 3-5km fra sykehuset, og drar mest sannsynlig hjem rett etter fødselen.

Sist var jeg litt for optimistisk, så det eneste jeg tok med meg som passa var et par alt for slitte joggebukser og en sliten hettegenser. Jeg hadde trodd at magen og flesket forsvant magisk av seg rett etter fødsel. Jeg kan ikke si jeg følte meg fresh når vi fikk besøk på sykehuset og når vi måtte stoppe innom butikken på vei hjem. Så denne gangen skal jeg nok ta med meg en litt finere joggebukse ihvertfall ;-) Kanskje tights og en løs og ledig tunikakjole som jeg kan amme i :)

Jeg har shoppa nye (svarte!) joggebukser og en fin hettejakke til etter fødselen jeg, så jeg skal føle meg litt fresh selv om det er joggiser liksom :)

Jeg har shoppa nye (svarte!) joggebukser og en fin hettejakke til etter fødselen jeg, så jeg skal føle meg litt fresh selv om det er joggiser liksom :)

Hvor har du shoppet det?

Jeg har pakket med meg et skjørt, strømpebukse og en topp. Det passer fremdeles, så da gjør det nok det etter fødselen også. :)

Var i New York før jul, handlet på Victorias Secret og Guess...

Luksus!
Holdt på å kjøpe meg en joggedress fra VS da vi var der i sommer, angrer nå ja :/

Tights og singlet med en cardigan eller stor genser over:)
Lett og behagelig:)

Luksus!
Holdt på å kjøpe meg en joggedress fra VS da vi var der i sommer, angrer nå ja :/

Veldig luksus! Og så er de skikkelig fine, med paljettpynt og sånt :)

Sist hadde jeg på meg en av gravid buksene mine som ikke strammet i underlivet. Nå tar jeg nok med meg en tights og en skjorte tenker jeg. Og et par joggiser. Alt skal sitte løst og ledig hvertfall. Så får jeg se hva som havner på på hjemveien.

Back
Topp