Driver å ordner meg for ny ul, 2 timers kjøre tur til sykehuset så setter av hele dagen å putter inn lunsj med mamma og shopping 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også to timers kjøretur til St. Olavs, hvor er du fra?![]()
Sør-vest for TrondheimSør, du?
Sånn det skal være daBlakk og sliten. Hehe
Men skulle kjenne ekstra etter liv om dagene å ikke vente å se an hvis jeg følte det var rolig lenge. Da skulle jeg ringe med en gang.
Sånn det skal være daFått kjøpt mye fint?
Uff, det kan være rimelig stressende å gå sånn og kjenne etter liv da! Hvor lite er lite, og hvor lenge er lenge liksom.. Men du får bare ta livet helt piano, sleng deg på sofaen med god samvittighet![]()
Bra du fikk en bra gårsdagSå langt til sykehuset da gitt, godt du blir fulgt opp. Mitt første barn lå på -12 helt til uke 35 da jevnet det seg ut til til gjennomsnittet -2 i uke 38. Som regel gjort dem ikke noe med det før man nærmer seg -20 fikk jeg beskjed om sist så lenge morkake og alt fungerer som det skal, det er også viktig at man tenker over at det er vekstavvik fra gjennomsnittet og er ingen mal
Denne gangen lå jeg på +8 i uke 29 får se nå i uke 37 hva han ligger på da
Følg mage følelsen, og som regel merker man det hvis barnet beveger seg annerledes, for lite liv er jo veldig inviduelt noen er rolig og andre er livlige. Ønsker deg all lykke, dette går så bra
![]()
Grunnen til at jeg blir fulgt opp er at storesøster lå under hele veien, å uken før hun kom ble hun målt til - 12 men da hun kom ut var hun -32. Å det er ganske mye. Så litt trøblete start på livet stakar så vil helst unngå det med nr to. Men som sagt dem vokser opp for det, og dem bommet jo stort sist så tar målingene demmers med en liten klype salt. Kanskje bare meningen jeg skal få barn litt under gjennomsnittet..![]()
Ja -32 er veldig mye. Er du liten selv altså i høyde? Får håpe baby veier nok til og ikke få en for tøff start på livet. Jeg er 35 uker i dag og målingen på siste UL viste at baby veide 1100gr og 900 var gjennomsnittet, så denne blir kanskje større enn forrige. Men igjen de målte førstemann til 3,2 kg og han veide 3kg så det er ikke så lett og måle bestandigMen kan jo gi en god pekepinn
![]()