Kjempe bra resultat! Håper jeg får det sammeRuger på ett og fikk hele tre på frys![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe bra resultat! Håper jeg får det sammeRuger på ett og fikk hele tre på frys![]()
Åh så braRuger på ett og fikk hele tre på frys![]()
Det er ikke bare skjeden som er sår av progesterontilskuddet da? Det kan blø kraftig om du risper et blodkar når du fører inn gel/ kapsel. Og etter mange dager blir man ganske ødelagt oppi der. Jeg fortsetter å krysse alt for deg <3Hmmm jeg begynte å blø på dag 11... og føler egentlig at det kanskje er litt mer enn hva det skal være ved festeblødninger! Nå innstiller jeg meg på neg test på torsdag også får alt annet bare være bonus. Kjedelig altså, hadde håpet at jeg ikke skulle blø for da hadde jeg hatt litt mer trua. Jaja dagens utblåsningKrysser fingrene for at alt står bra til med dere andre foreløpig
![]()
Hadde forstått det slik at det stort sett bare var litt spotting, men da skal jeg holde håpet oppe allikevel. Føles veldig ut som om det er tante rød som har kommet da.. men er mer forberedt på negativ nå da også får jeg bare blir lykkelig om det viser noe annet. Skal sies at min søster fikk mensen, men var gravid allikevelFesteblødning kan være alt fra noen dråper lyserosa, til minimensen som varer i noen dager, så ikke depp helt ennå, det kan være festeblødning!![]()
Håper det er det da, men kjennes veldig ut som mensen dessverre.. men vet jo ikke hvordan det ville kjennes ut om det er festeblødning heller da siden jeg ikke har opplevd det. Meeeen skal ikke være fullstendig negativ ennå da, men merker jeg er litt mer 70/30 nå i stedet for 50/50 % sjans! Jaja skal teste på torsdag så får vi seDet er ikke bare skjeden som er sår av progesterontilskuddet da? Det kan blø kraftig om du risper et blodkar når du fører inn gel/ kapsel. Og etter mange dager blir man ganske ødelagt oppi der. Jeg fortsetter å krysse alt for deg <3