Kakebakere Bergen!!?? lei :(

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg er både lei meg og sint akkurat nå:(
Hadde bestilt den nydeligste kaken til veslegutt til dåpen hans...og nå viser det seg at hun ikke kan bake den likevel.
Det skulle bli rene kunstverket og så fint med navn og bilde av han...nå står vi plutselig uten dåpskake.

Noen som vet om noen som baker i Bergen? Betaler hva det måtte koste...nå vil jeg/vi bare ha en kake!!
Jeg er klar over at bakerier som lie nielsen o.l. baker bløtekaker,men de er kjedelige i forhold.

Hjelp, please:(

:anyone

Noen som vet om noen??
Sendte mail til ei nå, kunne ikke:(

Ja,vet om denne damen. Kjempe hyggelig og flink. Er dog desverre hun som ikke kunne:(
Har nå sett gjennom bloggen hennes, jeg er imponert, for noen kunstverk! Skjønner veldig godt du er skuffet, hadde ihvertfall bestilt på nytt til 1 års dagen:)skulle ønske jeg bodde i Bergen.....:oops::oops:

Har nå sett gjennom bloggen hennes, jeg er imponert, for noen kunstverk! Skjønner veldig godt du er skuffet, hadde ihvertfall bestilt på nytt til 1 års dagen:)skulle ønske jeg bodde i Bergen.....:oops::oops:

Ja, vi hadde jo som du sier forventet og gledet oss til det kunstverket. Så synd,men ikke hennes feil. Ting kan dukke opp..men man blir jo skuffet og lei seg for det liksom.
Heldigvis har det ordnet seg . Har fikset med et godt alternativ 2:)
Skal bestille stor ole brumm kake til 1års dagen hans av henne:D

Dere er så snille og søte jenter!!:)
Takk for tips!:)
Har ordnet seg med kake...blir ikke like flott, men fint nok:)

Back
Topp