Renselsen...?

Jeg blør å blør hele tiden! 8 dager siden fødsel så er nok lenge igjen til jeg er ferdig! Bortkasta å kjøpe store truser, tok med meg noen nettingtruser fra sykehuset hjem<3 de er gode nå! :) hehe
Ja da er det nok litt tid igjen ja... Jeg har holdt på i 3 uker nå :/ Noen halve dager uten noe blod innimellom... Æsj! Lei!!

Greit å vite man ikke er unormal, men come on - blø ferdig!! Så kan jeg få gå med vanlig truse igjen :p Bruker fremdeles gravid trusene siden de er større - men ... ehh de detter av :S Gikk tur igår og kom hjem med trusa langt nedi buksa :S WÆÆ!
Har bruk og kast på gravidtrusene mine nå. Hehe.. føles litt bra å bare kaste dem etter bruk.

Jeg henger meg på den!!:p la oss brenne de!! Har nå endelig begynt med truseinlegg til string, så bort med de teite gravudtrusene!! Har fortsatt ikke blødd noe mer da... Så får bare håpe at det ikke er noe som sitter fast inni der og ikke kommer ut..

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kan ikke akkurat trykke "liker", men godt det ikke er bare meg.. ;)
Med førstemann så holdt det på i seks uker. Er noe dritt, men sånn går det når en slipper unna mensen i ni måneder:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har friskt blod hver dag jeg. Er det normalt? Vanskelig detta.

Me too.. Men det er ikke mye hver dag da. 2,5 uker siden fødsel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Me too.. Men det er ikke mye hver dag da. 2,5 uker siden fødsel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke så mye her heller. Men må jo bruke bind:-( 3,5 uke siden fødsel.

Wææææ enda mere friskt blod... Hvor mange skorper skal dette av?
De sier jo at et barn er som ingen og to er som 10. Så kanskje du må gjennom alle 10 skorpene;-) nei uff. Skjønner meg ikke på detta blodet.

Snart 2 uker siden fødselen og jeg er allerede drittlei! Går greit med blødningene, hadde jeg bare sluppet å bruke bind, hater bind! Er så ekkelt og klamt.

Så har jeg ingen truser/boxer som passer, alle faller ned.

Back
Topp