~~IKM UKE 5~~

Takk for det, dere:) Jeg tror nok jeg trenger litt tid på å summe meg etter dette her. Pulsen er i taket fortsatt:D

IKM i går, negativ test. Hadde sex ca midt på dagen.
På kvelden i 12 tia da jeg skulle legge meg var det litt rosa på papiret da jeg tørket meg. Tenkte at nå kom tanta. Har ikke sedd noe mer til blod, bare den dråpen der. Har mens murringer, stikking og er litt øm nede i magen og på sidene.

Kom blodet i går pga sexen, mensen eller hva tror dere? Skjekker stadig om mensen er kommet siden det kjennes slik men ingenting enda..

Da var tante rød kommet her :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tante rød kom rett føre helga, og har heldigvis reist igjen. Reagerte på at ho pakka så fort sammen å reiste, men helt greit for meg.
Har vært fraværende i helga fra forumet, tok meg langhelg på jobb. Da blir det ikkje noe forum heller.

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test:-) og lykke til videre med prøvinga til dere andre.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Og da er TR her .. fikk veldig blodsmak i munnen en gang i dag- aldri hatt det før noensinne.. jaja- på'n igjen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer til alle med positive tester :D Selv er jeg klar for å begynne å teste EL 15 februar :)

Her kom dessverre mensen for to dager siden, pp5 cd 39.. Nå er jeg motløs med lange sykluser, så tok noen dager før jeg "orket" å oppdatere.. Jeg vet at pp5 ikke er mye, men med en mann som har reisejobb og pp 8 (på laaaange sykluser) blir neste forsøk blir man litt motløs.. Så bare før meg opp på tr! :(

Hold motet oppe:) kanskje syklusene varierer litt, så muligheten byr seg før:) lov å håpe. Har lang syklus selv og her varierer det litt fra gang til gang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp