Fredagskveld....

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Enda en fredagskveld på sofaen... Denne sammen med "Dreamgirls" på tv ;)
Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå! Er på 6. måneden med svangerskapspermisjon nå, det anbefales ikke om det kan unngås....
Gleder meg til lille gutten kommer for å holde meg med selskap <3

Heldigvis ikke lenge igjen no :) takk, i lige så! :D

Har hatt veninne besøk, men har hatt rumpa godt plassert i sofaen gjennom hele kvelden. Hehe;-) 4 uker igjen.

Fredagskveld ER sofakveld :) Selv fikk jeg endelig rota meg til å se et par episoder av The Walking Dead. Jeg er ikke akkurat noen TV-serie fan, så jeg henger gjerne fem år etter på den fronten ;) Satse på at jeg blir HELT frelst, så har jeg noe å se på de neste sykemeldte ukene!

Lå på sofaen i går jeg også, i dag også forsåvidt.
Savner mannen helt for jævlig masse, aldri savnet han så mye før. Har ikke gjort NOE nyttig i dag, men så er jeg fortsatt ikke frisk.

Det er rart hvor deilig det hørtes ut med litt ekstra fri når jeg fremdeles var i jobb, og nå skulle jeg så gjerne jobbet hver eneste dag! :) Her jobber mannen turnus med en del natt- og helgevakter, men han kommer nå hjem hver dag heldigvis :D

Fredagskveld ER sofakveld :) Selv fikk jeg endelig rota meg til å se et par episoder av The Walking Dead. Jeg er ikke akkurat noen TV-serie fan, så jeg henger gjerne fem år etter på den fronten ;) Satse på at jeg blir HELT frelst, så har jeg noe å se på de neste sykemeldte ukene!

Jeg har god erfaring med å være litt trægt ute med å få med seg serier. Hvis man da faktisk finner noe man liker, kan man kjøpe 3-4-5 sesonger på dvd med en gang, istedetfor å pine seg gjennom ventinga sesong for sesong.. :-)

Jeg har god erfaring med å være litt trægt ute med å få med seg serier. Hvis man da faktisk finner noe man liker, kan man kjøpe 3-4-5 sesonger på dvd med en gang, istedetfor å pine seg gjennom ventinga sesong for sesong.. :-)
Yes, det er der problemet mitt ligger! Jeg gidder ikke vente helt til neste uke for å se neste episode engang :) Og ettersom jeg jobber turnus har jeg ikke fri hver tirsdag kveld f.eks.. Så Netflix er fantastisk sånn sett! Nå oppdaga selvfølgelig mannen at Walking Dead var bra også, så nå må jeg vente til han er hjemme og guttungen er lagt før jeg får sett det!!

Yes, det er der problemet mitt ligger! Jeg gidder ikke vente helt til neste uke for å se neste episode engang :) Og ettersom jeg jobber turnus har jeg ikke fri hver tirsdag kveld f.eks.. Så Netflix er fantastisk sånn sett! Nå oppdaga selvfølgelig mannen at Walking Dead var bra også, så nå må jeg vente til han er hjemme og guttungen er lagt før jeg får sett det!!

Ah - ja - det er litt viktig å ha noen serier som bare jeg liker..sant.. Jeg liker av en eller annen grunn Bones, NCIS og en del andre krimmer godt, og heldigvis synes ikke sambo det er så viktig, og jeg vil overhodet ikke frelse ham, for da må jeg jo vente til begge kan se samtidig - og det skjer jo omtrent *aldri*.. :-)

Back
Topp