Smil

Gabriel smilte allerede samme dag som han kom ut, og har gjort det siden... Å ler gjør han også :) Verdens skjønneste smilegutt <3
 
Gabriel smilte allerede samme dag som han kom ut, og har gjort det siden... Å ler gjør han også :) Verdens skjønneste smilegutt <3
Er ikke det egentlig umulig? Å smile fra dag en? Som i ansiktsgrimasen er det jo mulig, men en dagsgammel baby kan vel ikke smile sosialt? :) eller?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her har hun akkurat begynt å smile til oss. Utrolig koselig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det var helt sprøtt, han smilte fra øre til øre da han var tre uker gammel (!) Forrige fikk jeg første smil av etter 6 uker. Nå er lillebror også blitt 6 uker og han gliser til alle han møter *smelt*
 
Åh, de er jo verdens skjønneste når de smiler, ikke sant? Min begynte å smile i dag, sånn skikkelig. Før det har det vært mer i forbindelse med innsovning og i drømme. Gleder meg til flere smil og latter ;) Jeg syns de blir så fort store! Tran og smil, hva blir det neste?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Er ikke det egentlig umulig? Å smile fra dag en? Som i ansiktsgrimasen er det jo mulig, men en dagsgammel baby kan vel ikke smile sosialt? :) eller?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er vel det som kalles refleks-smil?
Sosialt smil fra 3 uker?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Junior begynte å smile sånn ordentlig fra rundt uke 3. Før det så var det nok bare ønsketenkning ;) Så litt sånn ut innimellom.
 
Her har hun ikke begynt å smile ennå. Blir 6 uker til mandag
 
Det er vel det som kalles refleks-smil?
Sosialt smil fra 3 uker?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Ja var det jeg tenkte jeg også. Her har det også vært smiling fra starten av, spesielt når hun sovner. Ser jo sååå godt ut å sovne da! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åh, de er jo verdens skjønneste når de smiler, ikke sant? Min begynte å smile i dag, sånn skikkelig. Før det har det vært mer i forbindelse med innsovning og i drømme. Gleder meg til flere smil og latter ;) Jeg syns de blir så fort store! Tran og smil, hva blir det neste?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Ja det går så fort!! Syns hun vokser for hver dag. De forandrer seg så mye i starten. Mer og mer kontakt, mer og mer våken osv .
Men tranen har vi fortsatt tilgode :) glemte å kjøpe sprøyte! Mandag blir dagen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Min gutt på 6 uker smiler og ler nesten hele tiden :D åsså har vi lært han å geipe! Utrolig morsomt !! :D
 
Her er han 4.5 uke, begynte å smile for ca 1 uke siden. Nå smiler og pludrer han mye:)

♡appen♡
 
Smile har hun gjort siden jul, og nå er det like før latteren kommer :) hun er 9 uker :)
 
Er ikke det egentlig umulig? Å smile fra dag en? Som i ansiktsgrimasen er det jo mulig, men en dagsgammel baby kan vel ikke smile sosialt? :) eller?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han er født 11 dager på overtid, å det er visstnok fullt mulig å smile da... Spesielt når han også følger blikk, noe han også gjorde allerede da... Utrolig men sant... Veldig fascinerende :)
 
Han er født 11 dager på overtid, å det er visstnok fullt mulig å smile da... Spesielt når han også følger blikk, noe han også gjorde allerede da... Utrolig men sant... Veldig fascinerende :)
Stilig! Har jeg aldri hørt om :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
endelig har Leonora begynt å smile :D
hun begynte dagen hun var 6 uker :p
deilige tannlause glis etterfulgt av masse pludring :)
 
Back
Topp