Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeey!! Fikk ut 14 eggog det syns de var bra
veldig vondt på venstre side, men så verdt det!! Pillene jeg tok fungert ikke når jeg var unse uttak... Sluttet å virke en halv Time før
lykkelig!!!
Jaaa veldig fornøyd og de var fornøydGratulerer med kjempe flott resultat!!
Dumt at de sluttet å virke da, å du igjennom flere forsøk så får du si i fra, og kanskje få noe annet. Krysser fingrene for bra befrukning!![]()
Jeg syns det fikk greitRegner med du er ferdig nå. Spent på å høre hvordan du syns det var og hvordan det gikkDet beste du kan gjøre nå er å ta det med ro å slappe godt av å ta vare på deg selv
![]()
Så bra med egg du fikk utWoooow det er jo kjempe braJa en kjenner det nok kanskje litt når det begynner å bli nærmere 10! Jeg fikk 19 egg, å var kjempe fornøyd med det
Ho sykepleieren som var med var så flink å vi snakket om alt og ingenting så jeg merka ikke sånn veldig mye.m Men det er klart det at ting er jo ikke heeelt smertefritt når det blir "rota" til nedi der
Du skal se det at de kommer til å klare seg kjempe bra over natta
Håper dere får maaange på frys i tillegg
Kos deg masse resten av dagen
![]()
Ja håper detSå flott! Der må vel gullegget være en plassLykke til med innsett om et par dager!
![]()
Oki... Godt å vite det er vanlig å være uggen.... Litt vondt, men tar paracet så jeg ikke plagesGratulerer med flott antall egger vanlig å være litt uggen men ikke så man kaster opp. Har du vondt da ? God bedring og lykke til med befruktning
enig med deg!!!!! Er såååå verdt detsååå brahåper på mange gode egg som blir befruktet..
her hadde jeg og vondt denne gangen..men det er jo over på 5-6min ca ..fort gjort å ta ut egg... men er jo så verdt om man får en positiv test.
lykke til med innsett ( helt sikker på at du blir ruger)
enig med deg!!!!! Er såååå verdt detflere egg å ta, jo vondere er det sier dem...men mitt første forsøk..så aner ikke jeg
jeg er villig til å kjenne smerte for å kunne få spire i magen. uansett mye verre med en fødsel, men når alt kommer til alt, så er det hva vi får ut av det som er viktigste
til slutt hvertfall...
heier på at din lille spire sitter denne gangen
når er testdato for deg? takk har mer og mer trua på at jeg blir ruger
takk for støttende ord <3
Vi ligger likt i løypafor å være ærlig så synes jeg uttak høres vondere enn det er når man sier de er vondtså det klarer du nok helt supert
jeg har testdag 13 feb, så håper på en super fin valentinesday i år , feiring med spire i magen![]()
Oi så spennende!!! Jeg har testdato enten 14 eller 15 februarfor å være ærlig så synes jeg uttak høres vondere enn det er når man sier de er vondtså det klarer du nok helt supert
jeg har testdag 13 feb, så håper på en super fin valentinesday i år , feiring med spire i magen![]()
Oi så spennende!!! Jeg har testdato enten 14 eller 15 februarså blir spennende uke med så mange som skal teste
![]()