Pleie seg selv

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Gjøre dere noe ekstra godt for kroppen de siste ukene?
Jeg skal på gravidmassasje til uka, og til helga skal jeg ha ansiktsbehandling og legg/fot massasje.

Har også tenkt meg til frisøren før termin, regner med at det ikke blir så mye tid til det etterpå.
Så skal jeg få fikset øyenbryna :)

Hva med dere?

Fabler om å komme meg til frisøren, men vi får se om jeg kommer så langt. Burde klippe tupper og vurderer å klippe luggen min igjen. Og farge det. Sistnevnte kan jeg gjøre hjemme også da.

Jeg har jo så god tid om dagen, så det blir mange lange turer i dusjen med peeling og hårkur, etterfulgt av ansiktsmaske og full innsmøring av skrotten :) Gjør sånt sjeldent til vanlig.. Og så drømmer jeg om en tur til frisøren før termin jeg også :)

Massasje takler jeg virkelig ikke, jeg klarer ikke slappe av, så det er mer tortur enn egenpleie i mine øyne ;)

Jeg har akkurat vært hos frisøren, veldig deilig :)

Jeg har jo så god tid om dagen, så det blir mange lange turer i dusjen med peeling og hårkur, etterfulgt av ansiktsmaske og full innsmøring av skrotten :) Gjør sånt sjeldent til vanlig.. Og så drømmer jeg om en tur til frisøren før termin jeg også :)

Massasje takler jeg virkelig ikke, jeg klarer ikke slappe av, så det er mer tortur enn egenpleie i mine øyne ;)

Litt der også, men korsryggen min er helt føla så håper at massasje skal hjelpe..

På mandag skal jeg til oslo for modningsakupunktur og rett før det skal jeg ta en brasiliansk wax, iik. Vet ikke om man kan definere det som egenpleie siden det er mer smertefult enn godt, hihi. Meen når virkelig ikke til om dagen og da slipper jeg å tenke på det fram mot fødsel. Og på tirsdag er det til askim på tur til tannlege. Sett bort ifra det skal jeg kose meg i det nye badekaret på vårt gamle bad, og kose meg hjemme. :-)

Det er en god idé å gjøre noe ekstra godt for kroppen nå. Jeg tar lange bad i badekar, og unner meg det oftere enn før, så ofte jeg har lyst. Ellers går jeg til massasje som er sånn myk massasje, ganske annerledes enn vanlig massasje.

Er mange ting jeg har lyst på gjøre, men vil holde litt tilbake på pengene nå før termin. Hvertfall til jeg føler meg trygg på at jrg får penger som normalt i permisjon.
Mulig det blir en tur til frisøren, skal tenke litt til på det bare:)
Og så har jeg skikkelig lyst på fotmassasje. Fortsatt seks uker igjen, så jeg har litt tid;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist hadde jeg fotpleietime 3.oktober. Termin 13.oktober. Natt til 4.oktober gikk vannet rakk litt egenpleie sånn akkurat

Fotpleie og en tur til frisøren har jeg tenkt å prøve å få til de nærmeste ukene. Er jo greit med morsdag neste søndag, kan jo ønske meg noe egenpleie.

Fotpleie og en tur til frisøren har jeg tenkt å prøve å få til de nærmeste ukene. Er jo greit med morsdag neste søndag, kan jo ønske meg noe egenpleie.
Det var en god idè! Jeg har ikke tenkt på at det er morsdag :) Da skal jeg ønske meg egenpleie også!

Takk for motivasjonen :) Jeg har lenge tenkt å ta en liten shinings, men ikke kommet igang. Men nå har jeg nappet og farget bryn og tatt fotbad/pedikyr. Når ungene er i seng blir det farging av vipper og en runde med voksing (det jeg får til med begrenset sikt :P)! Og så skal jeg til frisøren i morgen :) Godt å få stelt seg litt, føler seg litt bedre da selv med maaange kilo ekstra, vann i kroppen, bekkenløsning og generelt masse ubehag...

Mamma sa i dag at hun ville spandere frisør, så da blir det det før termin :)

Nå har jeg bestilt meg gravidmassaje til imorgen! Planen var å ikke bruke noe penger, men kroppen min er så sliten for tiden så jeg synes jeg fortjener det. Gjett om jeg gleder meg! Håper hun er flink:)

Er på spa-hotell med jobben i dag og i morgen :) Deilig start på permisjonen!! :)

Nå har jeg bestilt meg gravidmassaje til imorgen! Planen var å ikke bruke noe penger, men kroppen min er så sliten for tiden så jeg synes jeg fortjener det. Gjett om jeg gleder meg! Håper hun er flink:)

Hvordan var det?

Det er ikke før imorgen:D

Ååå kos deg da :)
Jeg var på tirsdag, veldig deilig.
Hun dama sa at jeg hadde væske i hoftene og anbefalte meg å kjøpe en massajeball og rulle inntil veggen. Så det har jeg bestilt meg i dag (24kr, haha)...

Back
Topp