Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er privatTusen takk for svardisse prisene høres jo veldig overkommelige ut. Trodde det kom til å koste oss mellom 30 og 50.000 jeg
Det er privatda koster det mye mer
![]()
På papirene vi fikk fra sykehuset står det at det tilsammen vil bli 19000 men det over 15000 kan en få dekket
Ja det er veldig dyrt. Vi bestemte oss nylig å kjøpe clearblue monitor og prøve med den. Må vente til neste syklus. Tenkte at dersom vi klarer det før ivf med 1000 kr så er det verd det. Nå kom vi inn før så regner med at kanskje ikke vi får brukt monitoren. men alt i alt så synes jeg der er verd pengene. Håper virkelig det blir vellykket på første forsøk så vi slepper å legge mer penger i det.Høres bra utFortsatt dyrt, men mer overkommelig enn 30-50.000 kroner.
Ja det er veldig dyrt. Vi bestemte oss nylig å kjøpe clearblue monitor og prøve med den. Må vente til neste syklus. Tenkte at dersom vi klarer det før ivf med 1000 kr så er det verd det. Nå kom vi inn før så regner med at kanskje ikke vi får brukt monitoren. men alt i alt så synes jeg der er verd pengene. Håper virkelig det blir vellykket på første forsøk så vi slepper å legge mer penger i det.
Ja det er jo typsik hehe. jeg hadde el denne uka så det hadde vært typisk når vi endelig fikk time så hadde jeg vært gravid.