White noise

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Har dere testet det aktivt for å roe ned bebisene? Jeg lastet ned en app med diverse white noise her om dagen, egentlig bare for gøy, men det funker som f***! Nå i natt for eks, var han akkurat i ferd med å bikke over til halvhysterisk, men så fikk jeg holdt ham fast mens jeg fant fram mobilen lynkjapt og satte på "air condition" kjempehøyt (skal visst være like høy lyd som barnet lager selv- for så å senke volumet når barnet roer seg.
 
Hehe, så moro.. Har ikke teste det, men hun sover fint om jeg støvsuger og klarer roe hun godt hvis jeg lager sånn konstant hysj-lyd, så kanskje det hadde funket her også ;)
 
Ikke prøvd jeg heller - men støvsugeren og kenwod-maskina på full fres er en hit her! Det skal jo være ganske bråkete inni magen så de liker vel ikke at det er for stille...
 
Prøvde. Lasta ned app. Funker :) hysj-ing funker også.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
takk for tips! det skal jeg virkelig teste når neste kamp mot overtrøtt baby begynner :))
 
Ja det var ganske festlig. Blir litt sprø når den må stå på høyt i starten da. Men blir sprø av å sitte og gauke hysj også - så dette var en vinner:)
 
Air conditioner var en hitt her også! Nå sover baby..!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvordan får dere det til? Her funker det ikke på lille nurket! Han gråter som regel aldri, bare når han blir overtrøtt..
Går det ann å bruke det da? Har prøvd alle mulige lydene på den appen (pluss egen støvsuger), men funker ikke :p
 
Hvordan får dere det til? Her funker det ikke på lille nurket! Han gråter som regel aldri, bare når han blir overtrøtt..
Går det ann å bruke det da? Har prøvd alle mulige lydene på den appen (pluss egen støvsuger), men funker ikke :p
Vel, det funker ikke alltid men hvis jeg holder ham godt fast så han ikke får kavet så mye med armene (evt putter ham i baby swaddleren (aka tvangstrøya), og skrur opp lyden så høyt at hans eget nivå av hyling blir matchet, så pleier han faktisk å bli stille nesten med en gang.
 
Funker som bare det! Bruker "Sound Sleeper". Trilletur funker også.. Hvem sier at man ikke kan trille om natta??

Et annet hett tips - bruke hårføner på stellebord, blir raskt tørr og han elsker lyden ;) Beina brettes ut :)
 
Jeg vil bare si TAKK til den som startet tråden..❤️ denne appen har endret hele døgnet mitt til det "normale"
Nå sover vi om NATTA til lyden av en sildrende bekk, mini'n blir rolig og sovner lett igjen når han våkner.
☺️



Villemo
 
Jeg vil bare si TAKK til den som startet tråden..❤️ denne appen har endret hele døgnet mitt til det "normale"
Nå sover vi om NATTA til lyden av en sildrende bekk, mini'n blir rolig og sovner lett igjen når han våkner.
☺️



Villemo
Stilig! :) så kjekt når ting går seg til når man står fast!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil bare si TAKK til den som startet tråden..❤️ denne appen har endret hele døgnet mitt til det "normale"
Nå sover vi om NATTA til lyden av en sildrende bekk, mini'n blir rolig og sovner lett igjen når han våkner.
☺️



Villemo
Så bra! Den funker fint til å roe ned bebis her også. Dessverre sliter vi fortsatt med å sove etter nattamming her uansett lyd, så nå sitter vi her på andre timen. Igjen. Og brått var det på tide å amme. Igjen. Men om han er hysterisk så funker dette knallbra:D
 
Back
Topp