Hcg? ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Noen som har opplevd og ha lav Hcg og det har godt bra ?? Jeg skulle vell Vært litt over 5 uker men har kun rett under 400 i Hcg dette var prøve fra mandagen på fredagen var hcgen på 200 ,, virka som på legen at det var håp men jeg var kort på vei. .er 2 uker nesten siden jeg fikk positiv test så må vell Være vertfal 4 uker på vei ? Hvordan er hcgen deres leser at flere har mange tusen i Hcg ?? :/ å må den doble seg Anne hver dag dem hadde jo bare nesten dobla seg på 3 dager ?? Øsj , håper på noen sol skinns historier :)
 
Jeg lurer også på hcg økning.. uff.. alt man skal gjennom..

♡ september 2014 ♡
 
Jeg lurer også på hcg økning.. uff.. alt man skal gjennom..

♡ september 2014 ♡
Ja :/ har jo hatt en MA Før for 1 år siden snart og jeg nekter å gå gravid i 13 uker som sist for så og finne ut at graviditeten stoppet opp i uke 5 ! Der er det verste jeg har Vært med på da vil jeg i tilfelle finne det ut nå ! Og bli ferdig med det , legen jeg snakket med virker jo bare helt tullete sa at det økte nå fra 200 til 398 trur jeg det var så det hadde nesten dobbelt seg på 3 dager men Hallo det skal vell doble seg på 2 dager !!! Tror jeg ringer i morgen og krever at dem tar en til Hcg prøve :) det burde de da kunne Gjøre ? Huff blir helt tullette av dette ...å virket uke tall er 400 normalt for Hcg ? unnskyld for langt rotete innlegg !

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Vet dessverre ikke
 
Jeg har opplevd å ha veldig lav hcg, med veldig dårlig stigning. I forrige svangerskap hadde jeg første måling på bare 19 da jeg var 4+0, og 88 en uke senere. Slik fortsatte den å doble seg bare hver 5.-6. dag. Men babyen vokste fint allikevel, og jeg kom jo helt til uke 25. (det som gikk galt senere hadde ikke noe med dette å gjøre).
Det finnes mange tabeller for hcg med uker og dager, og det er lett å begynne å sammenlikne seg med andre, men det er viktig å huske at dette er veldig individuelt og varierer veldig fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Om man ser på tabellene så ser man også at det som regner som normalt har veldig stort slingringsmonn, så det er veldig vanskelig å predikere noe som helst ut fra en slik måling.
Poenget mitt er at en "dårlig" stigning ikke er ensbetydende med at det går galt - så ikke gi opp håpet ennå!
 
Jeg har opplevd å ha veldig lav hcg, med veldig dårlig stigning. I forrige svangerskap hadde jeg første måling på bare 19 da jeg var 4+0, og 88 en uke senere. Slik fortsatte den å doble seg bare hver 5.-6. dag. Men babyen vokste fint allikevel, og jeg kom jo helt til uke 25. (det som gikk galt senere hadde ikke noe med dette å gjøre).
Det finnes mange tabeller for hcg med uker og dager, og det er lett å begynne å sammenlikne seg med andre, men det er viktig å huske at dette er veldig individuelt og varierer veldig fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Om man ser på tabellene så ser man også at det som regner som normalt har veldig stort slingringsmonn, så det er veldig vanskelig å predikere noe som helst ut fra en slik måling.
Poenget mitt er at en "dårlig" stigning ikke er ensbetydende med at det går galt - så ikke gi opp håpet ennå!
Takk du Ga meg et håp :) om jeg er 4-5 uker er jo 400 et helt greit tall det jeg ikke likte var at den ikke hadde doblet seg på 2 dager men bare nesten doblet seg på 3 dager, også var jeg å så dom idag var med svigerinna mi på privat ultralyd , når hun var ferdig begynte vi å snakke om min graviditet og at jeg var bekymret og sånn da tilbydde den snille ultralyd damen seg for at hun kunne sjekke full fart gratis for å se om jeg ville ! Men at det nok var for tidlig å at jeg burde hatt mye høyere tall om jeg var så langt på vei .. så hun tok en rask titt med apparatet på magen det eneste hun fant var at den greia (husker ikke hva det heter ? Slimhinna kanskje ) var for trykket men hun viste ikke om den kom til å gå opp å spire eller om den kom til å gå ned igjen å det gikk dårlig skjønte ikke helt va hun mente men :/ nå angrer jeg litt på at jeg ville hun skulle se for da mistet jeg litt håpet da :')

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil tro at så lenge hCG stiger, så er det bare positivt. Min var på 288 i uke 5, men minket til 200 3 dager etterpå, det var jo da grunnet en SA.
Men altså - din stiger, og da er det jo bare positivt. Så jeg tror ikke man skal henge seg opp i hvor høy hCG-tallet er så lenge hCG stiger :)
 
Jeg vil tro at så lenge hCG stiger, så er det bare positivt. Min var på 288 i uke 5, men minket til 200 3 dager etterpå, det var jo da grunnet en SA.
Men altså - din stiger, og da er det jo bare positivt. Så jeg tror ikke man skal henge seg opp i hvor høy hCG-tallet er så lenge hCG stiger :)
Håper det :) sjal vekttall ringe inn imorgen og høre om jeg kan ta en til hcg prøve :) å hvordan går det med deg fikk du svar idag på dine prøver ? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
HCG-nivå er kjempe individuelt i mengde, men så lenge den stiger er det bra:) Synker den er det nesten garantert en SA eller MA:/
 
Jeg aner ikke noe særlig om hcg, men holder motet oppe så lenge den stiger såpass :) Håper du evt kan ta en ny, eller du kan ringe til legen og spørre hva h*n mener om stigningen?!
 
Håper det :) sjal vekttall ringe inn imorgen og høre om jeg kan ta en til hcg prøve :) å hvordan går det med deg fikk du svar idag på dine prøver ? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Ja, ring og be om en ny som du kan ta om noen dager for å se at det fortsatt er stigning, for din egen del. :)
Jeg fikk svar på mandag. Da hadde jeg hatt SA den natten, så jeg visste jo da på forhånd at det hadde gått dukken. Da hadde den altså senket med 88 på tre dager. Håper hCG er fort ute av min kropp så kroppen kommer fort i gjengene igjen :)

Krysser fingrene for deg at hCG fortsetter å stige!
 
Jeg målte hcg forrige uke, fredagen og mandagen. Doblet på 3 dager,låg på 2039 på mandagen. Synes selv d hørtes lite ut.i uke 6. Tok ny i går, og skal ta i måren. Men nå vet jeg jo at det ikke er noe foster hos meg. Med mindre det viser seg på mandag. Hvis ikke var nok dette enda en ma.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg husker ikke tallene,men med eldstemann så tok jeg hcg og gikk beskjed om at det ikke var høyt nok og ikke hadde steget nok og jeg måtte forberede meg på sa.Han er 3 år i dag så ville ikke tatt sorgene på forskudd.Krysser fingrene for deg
 
Jeg målte hcg forrige uke, fredagen og mandagen. Doblet på 3 dager,låg på 2039 på mandagen. Synes selv d hørtes lite ut.i uke 6. Tok ny i går, og skal ta i måren. Men nå vet jeg jo at det ikke er noe foster hos meg. Med mindre det viser seg på mandag. Hvis ikke var nok dette enda en ma.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
2039 er vell ikke så lite for uke 6 etter hva tabellene sier vertfall

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
2039 er vell ikke så lite for uke 6 etter hva tabellene sier vertfall

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei ikke vet eg. Gyn var ikke fornøyd med de resultatene. Men som sagt, kan være kortere på vei enn antatt. Men usannsynlig. Spent på svaret i måren. Vet selv hva utfallet er, men likevel spennende.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
2039 er vell ikke så lite for uke 6 etter hva tabellene sier vertfall

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei ikke vet eg. Gyn var ikke fornøyd med de resultatene. Men som sagt, kan være kortere på vei enn antatt. Men usannsynlig. Spent på svaret i måren. Vet selv hva utfallet er, men likevel spennende.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Nei ikke vet eg. Gyn var ikke fornøyd med de resultatene. Men som sagt, kan være kortere på vei enn antatt. Men usannsynlig. Spent på svaret i måren. Vet selv hva utfallet er, men likevel spennende.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
:/ da lyder det nok ikke bra for meg med kun 400 ikke hcg, jeg lurte på en ting om jeg fks kun er 4-5 uker på vei nå ! Vil jeg kunne se noe på ul om 2 uker da ?? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
:/ da lyder det nok ikke bra for meg med kun 400 ikke hcg, jeg lurte på en ting om jeg fks kun er 4-5 uker på vei nå ! Vil jeg kunne se noe på ul om 2 uker da ?? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei, men alle har forkjellig hcg.. :) så det kan godt væer at det er normalt for deg :) de SKAL kunne se noe på innvedig ul om man er 6/7 uker på vei, er derfor de mener at hvs eg IKKE har hatt en ma, så er jeg bare 4/5 uker, siden de bare ser fostersekken... Men det burde vært umulig når eg hadde positiv test på nyttårsaften....
 
Nei, men alle har forkjellig hcg.. :) så det kan godt væer at det er normalt for deg :) de SKAL kunne se noe på innvedig ul om man er 6/7 uker på vei, er derfor de mener at hvs eg IKKE har hatt en ma, så er jeg bare 4/5 uker, siden de bare ser fostersekken... Men det burde vært umulig når eg hadde positiv test på nyttårsaften....
UFF , men får du ikke flere ultralyder da?? min test var positiv for to uker siden prøvde ikke å teste Før det da ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp