Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fikk bekreftelse på medlemskapet og det var det...ikke funnet ut mer...
Samme her! Har prøvd å sende de en melding på facebook, får se om de svarer..Ja, fikk bekreftelse på medlemskapet og det var det...ikke funnet ut mer...
En klubb man kan spare poeng når man kjøper nestle produkter . Er ofte reklame om den øverst på siden til babyverdenHva er det??
Wow, dagens medt passiv-aggressive innlegg uten mening. ...Nei, støtter ikke Nestlé på noen som helst måte og det burde ikke dere heller!!!!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja ok! http://ammehjelpen.no/boikott-nestlWow, dagens medt passiv-aggressive innlegg uten mening. ...
Ok. Fordi de kjønnsdiskriminerer???
Boikott NestléOk. Fordi de kjønnsdiskriminerer???
Joda, jeg skjønte det som stod, men reagerte mest på at fedrene ikke er nevnt med ett ord. Og det står faktisk ikke hva de har gjort; hva menes med aggressiv markedsføring?Boikott Nestlé
TilbakeNestlé boikottes i 20 land på grunn av sin aggressive markedsføring av barnemat, brudd på World Health Assembly markedsføringsregler og sine bidrag til barns død og lidelse rundt om i verden.WHO anslår at 1.5 millioner barn dør hvert år fordi de ikke får tilstrekkelig med morsmelk.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Fedre er vel kanskje ikke nevnt fordi de ikke ammer?Joda, jeg skjønte det som stod, men reagerte mest på at fedrene ikke er nevnt med ett ord. Og det står faktisk ikke hva de har gjort; hva menes med aggressiv markedsføring?
Men men, jeg kjøper ikke halvfabrikata og det er lenge til jeg må tenke på mme
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Så vi skal ikke bruke nestle i Norge fordi mme generelt blir markedsført i land uten rent vann...De markedsfører mme i land hvor de ikke har rent vann til å blande ut med, da blir barnet sykt...dette har de fått smekk for og skal i teorien ha sluttet med nå. Men det er andre også har bare ikke masse kilder for hånden akkurat nå
Nei du må jo gjøre akkurat det du vil. Jeg liker bare ikke å støtte dem, som sagt er det mye mer men jeg liker ikke å legge ut masse info jeg ikke kan bevise når jeg ikke har linker. Er vare flere ting jeg har lest i aviser oppgjennom åreneSå vi skal ikke bruke nestle i Norge fordi mme generelt blir markedsført i land uten rent vann...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk