Sprinkelseng?

Vi har en Brio Cot Two, og har jo vært fornøyd med den. Bunnen kan justeres i to høyder, og den ene siden kan senkes slik at man lettere kan komme til når bunnen er på nederste nivå :)
Men skulle jeg valgt igjen ville jeg kanskje valgt en hvor den ene siden kan fjernes helt. Og så kan det vel diskutetes om det er vits i å legge 1500 kr i en sprinkelseng, når det sies at de fra IKEA er helt suverene! Den kom best ut i test for ikke så lenge siden også :)

Vi har Hensvik fra Ikea. Ikke for dyr og fin å se på:) Tror Ikea har like bra kvaltiet som andre butikker, er jo begrenset hvor mye slitasje det kan bli. Den skal jo ikke brukes i så mange år. Har voksenseng fra Ikea som er 15 år gammel, like fin!

Har Gulliver fra IKEA. Veldig fornøyd med den. Trenger ikke seng til flere tusen liksom

Ok, da tror jeg det blir IKEA :D Har sett på Stuva, den er jo litt dyrt, men syns det var praktisk med de skuffene under (da vi bor i en liten leilighet med lite oppbevaringsplass :P )

Må bare snike litt. Jeg jobber på barnas IKEA og kan gå 100% god for dem, bruker en også til min lille. De er minst like bra som andre senger og følger alle krav og det er helt ekstremt fokus på sikkerhet på dem. stuva en en fin seng ( mange fronter å velge på skuffene). Og det at man kan ta av den ene siden er jo en super fordel ;) Happy shopping!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har Gulliver fra IKEA. Veldig fornøyd med den. Trenger ikke seng til flere tusen liksom

Denne har vi og, kjempefornøyd, datteren min på 3 har brukt den helt frem til nå med den ene siden fjernet :)

Vi har også Gulliver fra IKEA, kjempe fin!

Back
Topp