Vannet som er gått?

Har ikke sovet noe i natt.. Ska prøve å få sove litt nå.
Nei, magen er like steinhard om jeg endrer stilling.
De er ikke direkte vonde, men veldig ubehagelig...

Har ikke sovet noe i natt.. Ska prøve å få sove litt nå.
Nei, magen er like steinhard om jeg endrer stilling.
De er ikke direkte vonde, men veldig ubehagelig...

jeg fikk beskjed av jm på sykehus at jeg skulle ringe om en kynner ikke gir seg nokså med ei gang når en forandrer stilling... Ville tatt en telefon til føden og hørt med dem. Bedre med en sjekk for mye enn for lite ;-)

Huff, nå blei jeg litr bekymret.. Kanskje det er lurt å ringe da?
Selv om det ikke har kommet noe mer?
Var jo bare noen dråper? Trengte ikke skifte undertøy en gang..

Ville ringt. Og mine premature rier kjentes ut som kynnere..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Sniker. Ring føden. Mitt fostervann hadde ingen merkbare lukt når jeg lakk, og ville uansett ringt ved gul/grønn utflod da dette kan være tegn på infeksjon.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Mannen fikk meg til å ringe til slutt siden kynnerne kom så regelmessig og var litt vonde.. Det endte med en snarttur innom føden her jeg bor og videre i ambulanse til UNN. Her har vi vært i natt og tatt masse prøver og styr.. Alt bra, ingen fødsel og inga åpning :)
No vente vi bare på lege og håpe på å få fare heim.

Sniker fra januar ..
Jeg lakk hele tiden de siste 3 ukene før fødsel.. Det var ikke slimete, ikke hvitaktig, luktet ingenting. Var liksom blankt vann.
Var inne på føden for en sjekk og det var ikke fostervann.
Men som de andre sier over her, ring føden og dra inn for en sjekk! Bedre med en telefon for mye enn en for lite! :)
Lykke til! :)

Mannen fikk meg til å ringe til slutt siden kynnerne kom så regelmessig og var litt vonde.. Det endte med en snarttur innom føden her jeg bor og videre i ambulanse til UNN. Her har vi vært i natt og tatt masse prøver og styr.. Alt bra, ingen fødsel og inga åpning :)
No vente vi bare på lege og håpe på å få fare heim.
Så bra du ringte og at du blir tatt på alvor. Håper alt går bra for deg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk :-)
Nå er jeg kommet til uke 36 og tipper babyen kommer om ikke alt for lenge. Skal ikke noe til for at kynnerne skal komme og de sitter i ryggen og i magen.
Håper han holder seg inne i magen iallfall ei uke til :-)

Back
Topp