Håååper..

Izzie

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
.. å kunne flytte inn hit om noen uker.
Skal igang med icsi når TR kommer igjen, etter en MA i jula, så håper inderlig at jeg kommer inn i dette forumet. Men guuud så seint dagene går når man venter på noe. :)
 
Jeg håper også på å komme inn her.. Dette blir pp2. Er på CD 4 nå, men ting er litt ustabilt. Forrige syklus var på 40 dager direkte etter pilleslutt. Om jeg får normalsyklus nå blir vel termin i slutten av oktober, blir den litt lenger blir det starten av november. Håper det går. Vi har alltid ønsket oss to tette og ble tvunget på pilla pga rubellavaksine etter forrige svangerskap, så ble ikke prøvere før nå og det med mye syklustull vi kunne vært uten! Krysser fingrene for oss :D
 
Jeg håper også på å komme inn her. Har mensen nå. Eggløsning rundt 4. feb. Første pp men har ventet leeenge på å kunne begynne og prøve. Krysser fingrene for oss alle!
 
Lykke til ! Håper også her da tr kom idag og Oktoberhåpet forsvant.. Dette blir pp2. Heldigvis viser det seg at syklusen er normal etter ppilleslutt i November. Krysser fingrene for oss alle ! :)
 
Hadde jo håpet på oktober, men gjerne november og :) bare helst ikke desember :p Venter tr i morgen, så vi får bare se :)
 
Håper på november jeg også nå:) 2 pp, så blir vel el ca 9-10 februar.
Kom du ikke i oktober? :( IKM i dag og bare spotter og negativ test, skulle bare ønske TR kom når den skal når den kommer uansett.
 
Håper på november jeg også nå:) 2 pp, så blir vel el ca 9-10 februar.
Kom du ikke i oktober? :( IKM i dag og bare spotter og negativ test, skulle bare ønske TR kom når den skal når den kommer uansett.
 
Håper å havne her jeg og! Eggløsning 6-8. februar, men er litt uregelmessig etter jeg tok ut spiralen. Noen her som har prøvd første måned etter at hormon spiralen ble fjernet?
 
Jeg vil og hit.... Burde være vår tur nå!!
 
Tante Rød kom på besøk i går, enda jeg hadde sagt det ikke passa... Så nå håper vi på novemberbaby istedet! <3
 
Håper på en plass i denne gruppa her. Det blei ikke no september på oss:( så krysser fingrene for at en spire klorer seg fast en av di nærmeste dagene
 
Håper på en plass i denne gruppa her. Det blei ikke no september på oss:( så krysser fingrene for at en spire klorer seg fast en av di nærmeste dagene

Ble ikke september eller oktober her heller ;/ Så vi satser på november! Nå er det ikke snakk om uker til EL lengre, nå er det snakk om dager, så nå håper vi og krysser fingrene for at det klaffer ! :)
 
Hadde virkelig håpet på september / oktober men får se om november er mnd for baby for oss da :)
Lykke til alle damer, tenker jeg blir å ta det litt roligere denne mnd. Mistet litt mote etter alle negative testene :/
 
Ble ikke september eller oktober her heller ;/ Så vi satser på november! Nå er det ikke snakk om uker til EL lengre, nå er det snakk om dager, så nå håper vi og krysser fingrene for at det klaffer ! :)


EL er her nå :) :)
 
Back
Topp