snart testedag,men...

ønskersåmye

Flørter med forumet
testdagen nærmer seg! tirsdag er den "store" dagen.. Kjenner nå at jeg begynner å få en del mens murringer... jeg tar lutinus å har hatt skikkelig brystspreng og ganske kvalm i tillegg, å det vet jeg jo er ganske vanlige symptomer.. så derfor har jeg ingen forventninger om at jeg er gravid nå! har heller ikke testet noe enda, venter til tirsdag :) men er det noen andre som har erfaringer med lutinus og menssmerter? er dette å vanlig eller kan jeg gå utifra at det ikke har klaffet? Har ikke vært nervøs før i dag å nå er jeg skråsikker på at vi ikke har klart det.... jeg haater ventetiden..

Jeg hadde "mensmurrig" og ømme bryster fram til rugedag 10, etter det ble det helt borte. Jeg tok test rugedag 9/10 og den var negativ. Jeg skjønte at den ville være det siden alt av symptomer plutselig forsvant så kanskje det at du har mye symptomer fortsatt kan være et godt tegn for deg ;) Håper på det beste :)

Åå d er så forferdelig å gå rundt å vente å kjenne på alt som skjer i kroppen. Håper det er ett godt tegn :-) Kjenner jeg er litt "stiv" i underlivet enda pluss de mensmurringene som kom i dag.. ! Har du hatt mange forsøk? :-)

Jeg har hatt 1 forsøk, skal mulig ha et fryse forsøk neste uke:-) du kan fint da en test i dag som vil vise riktig :-) Det er helt forferdelig å vente, det er nesten det verste..

Du må oppdatere oss på hvordan det går :)

Jeg har hatt 1 forsøk, skal mulig ha et fryse forsøk neste uke:) du kan fint da en test i dag som vil vise riktig :) Det er helt forferdelig å vente, det er nesten det verste..
Håper d blir forsøk pp deg neste uke ! Kan jeg spørre hvorfor det er mulig du skal ha der i neste uke? For å se hvordan hormonene har virket eller?

Jeg har hatt 1 forsøk, skal mulig ha et fryse forsøk neste uke:) du kan fint da en test i dag som vil vise riktig :) Det er helt forferdelig å vente, det er nesten det verste..
Håper d blir forsøk pp deg neste uke ! Kan jeg spørre hvorfor det er mulig du skal ha der i neste uke? For å se hvordan hormonene har virket eller?

Jeg hadde en lap operasjon forrige fredag og fjernet den siste egglederen. Det er egentlig litt tidlig å begynne apå ett nytt forsøk så tidlig etter en operasjon pga tilheling. Men jeg går privat og har grini meg til dette :-P Klarer ikke vente til neste syklus rett og slett :-P

Jeg får fortsette, skal ha innsetting av eskimoen neste uke :D Hvis jeg får ordentlig el da...

Back
Topp