~~IKM UKE 5~~

Jeg tester heller en gang for mye enn for lite. Blir stressa av å baaare vente. Men nå er jeg bortreist, så neste test blir i morgen (8 dpo). Har 26 tester hjemme, så jeg vet hva jeg skal gjøre denne uka :P

Noen som har testet i dag? :)

Appen <3

Jeg har testa i dag!! :p Negativ! IKM i morgen.

Drømte i natt at j hadde mensen så den kommer vel snart :/

Testet i dag, blendahvit. At jeg gidder egentlig... Så da er det bare å forberede seg på mensen om noen dager...

Æææææhhhh.... Kjedelig med negative tester:( Men så lenge mensen ikke har kommet, er det jo håp om at den positive testen kan komme senere. Heier på dere!

Ikm idag/morgen og tester i morgen dersom tr mangler på morgenen :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

IKM i morgen, men da er jeg også bare 11 dpo... Mulig jeg tester? Har et håp om å holde meg til onsdag, 13 dpo... Hadde litt rosa på papiret morgenen 9 dpo, men ingenting nå. Rennende hvit lotion utflod bare... Blir gal av å ikke vite!!! Sukk :(

IKM i morgen, men da er jeg også bare 11 dpo... Mulig jeg tester? Har et håp om å holde meg til onsdag, 13 dpo... Hadde litt rosa på papiret morgenen 9 dpo, men ingenting nå. Rennende hvit lotion utflod bare... Blir gal av å ikke vite!!! Sukk :(
Neei du skal ikke teste før onsdag! Nå har jeg klart å holde meg ig skal klare det til tirsdag! Vi skal ikke ha noen unødvendige negative tester før IKM :)

Det hver morgen når jeg tørker meg men ikke noe mer utover dagen. Er jo TR som er på vei men har et ørlite håp allikevel!

Uff. Her skulle jeg kjenne på tappen i sted, når jeg tørket av fingen var det farget utflod. Da kommer nok tr i dag el i morgen:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Testen ble positiv etter man ikke skal lese av resultatet mer.. Måtte se på den en stund etterpå.. :p kaaanskje d er håp om positiv test om en dag el to??!

Testen ble positiv etter man ikke skal lese av resultatet mer.. Måtte se på den en stund etterpå.. :p kaaanskje d er håp om positiv test om en dag el to??!
Oi, oi, oi! Det er jo et veldig godt tegn! Kommer du til å teste hver dag fremover? Hvordan ligger du an i DPO-land? Gøy:) Nå begynner det å skje ting her!

Back
Topp