Søvn

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Hvordan er søvnen deres om dagen jenter? Jeg bruker lang tid på å sovne, og hvis (når) jeg våkner om natta fordi jeg må på do eller toåringen vekker meg så kan jeg bruke flere timer på å sovne igjen :( I tillegg våkner jeg stort sett hver gang jeg snur meg fordi jeg får vondt i bekkenet, eller den flotte puta som jeg har mellom bena kommer i veien. Ispedd litt sporadisk halsbrann da.. I natt stod jeg opp kl tre, lysvåken etter å ha liggi å vridd meg i en time, og satt oppe i halvannen time før jeg la meg igjen. Men kl halv syv står guttungen opp, så da må jeg pent følge etter :/ Trøtt ja! Greit nok at kroppen kanskje forbereder seg på lite søvn fra Mars, men kunne den ikke heller brukt tida på å slappe ordentlig av?! ;)

Hvordan er søvnen deres om dagen jenter? Jeg bruker lang tid på å sovne, og hvis (når) jeg våkner om natta fordi jeg må på do eller toåringen vekker meg så kan jeg bruke flere timer på å sovne igjen :( I tillegg våkner jeg stort sett hver gang jeg snur meg fordi jeg får vondt i bekkenet, eller den flotte puta som jeg har mellom bena kommer i veien. Ispedd litt sporadisk halsbrann da.. I natt stod jeg opp kl tre, lysvåken etter å ha liggi å vridd meg i en time, og satt oppe i halvannen time før jeg la meg igjen. Men kl halv syv står guttungen opp, så da må jeg pent følge etter :/ Trøtt ja! Greit nok at kroppen kanskje forbereder seg på lite søvn fra Mars, men kunne den ikke heller brukt tida på å slappe ordentlig av?! ;)

Har det akkurat på samme måte! Frustrerende...

Samme her, har ikke sovet noe i natt.
Våkner hver eneste gang jeg snur meg som er (10 ganger i sekundet), vondt i bekkene, halsbrann fra helvete, vondt i korsryggen(tror ikke låsningen er helt bra). Har også hat
mensmurringer i dag og litt kynner.

Samme her. Våkner av hver minste lyd og bevegelse. Og halsbrannen tar nesten livet av meg innimellom.
Noen netter står jeg opp og er oppe en times tid for det er bedre enn å ligge å vri meg.
Heldigvis kjører mannen min stort sett storesøster i barnehagen så jeg får sove lenge på morgenen.

Bank i bordet , har ennå ikke bynt å renne på do på natten.. Men våkner hver gang jeg må snu meg pga bekken, ellers så har jeg en utrolig aktiv krabat i magen som trives beste med å danse rundt i om natten.

Her å kjører også mannen storesøster til barnehagen så jeg får litt roligere morgener.

Godt det er flere som har det sånn ;) Ikke gøy i det hele tatt!

Tror mannen skal få levere i bhg et par dager til uka altså.. Så kan jeg prøve å sove ut litt også. Får ikke sove på dagen heller, så det blir bare til at jeg er helt ubrukelig hele dagen, og stuptrøtt kl halv åtte. Ds kan jeg i hvert fall ikke legge meg, for da er det garantert at jeg våkner tidlig.. Blir bedre når ungen kommer - da føler jeg i hvert fall at jeg får lite søvn av en grunn (med mindre jeg får en sovebaby - lov å håpe!) ;)

Det er akkurat!!! Slik jeg har det. Store vansker med å sovne, og når jeg må snu meg så er det ikke bare jeg som vokner, det gjør lillemor i magen ogdå, så det tar meg en god stund å sovne igjen.

Jeg får sovet ut om morgenen jeg da, siden kjæresten leverer i barnehagen. Takk gud for det, ellers så hadde jeg ikke klart å fungere hver dag. :-p

Føler jeg trenger å lade opp til tiden i vente, men kroppen min har virkelig andre planer. På kvelden eller natta for den sags skyld så har jeg en rar følelse i kroppen, skikkelig rastløs i beina. Klarer ikke finne en god stilling verken å ligge eller sitte i. Merkelig

Så jeg er ikke alene om dette altså :D
Er på en måte glad jeg har hatt svangerskapspermisjon siden uke 10, slik at jeg har fått sove ut og slappe av frem til søvnproblemene begynte for ett par uker siden...
Jeg savner sånn å få sove når jeg legger meg, og så sove en hel natt!! :( Men regner med det er noen år frem i tid ;)

Jeg sovner greit på kvelden, men sliter med å sovne igjen etter at jeg har vært oppe og tisset, så blir stort sett ikke mer enn 6 timer søvn per natt, er så trøtt på jobb om dagen :(
Glad jeg bare har igjen 8 arbeidsdager!

har heldigvis ikke problemer med å sovne, men våkner hver gang jeg snur meg. Gaviscon ligger på nattbordet klar til bruk ved halsbrann.
glad guttene er store til å sove gjennom. Men nå er begge forkjølet og da må jeg en del opp på nettene noe som fører til at den forhatte morgenkvalmen er tilbake o_O

Kjenner følelsen, konstant trøtt, men ikke mulig å få en ordentlig nattssøvn

hadde det slik med jentene også, men begge gangene fikk jeg babyer som sov rundt fra de var 6 uker, så følte den "øvelsen" på nattevåken flere måneder på forhånd var unødvendig

Sover greit på natta, er selv oppe 1 gang på toalettet, men sovner igjen... Men kjenner at jeg får vondt i ryggen etter ei natt i senga.... Sover også litt på ettermiddagene, 1-2 timer:)

Toåringen min sover stort sett natta gjennom han også, så jeg skal ike klage på den biten egentlig. Han har bare sovet dårlig i det siste pga forkjølelse, og jeg våkner av det minste host :/ I tillegg har jeg blitt forkjøla selv, så nå må jeg i tillegg opp å snyte meg eller ta saltvannsdråper om natta.. Mye gæli om dagen, klarer liksom ikke helt å nyte tilværelsen!

Sover dårlig og har begynt å sikle!!! Er dette et gravidsymptom? Hehe ;-)
Sexy vet jeg ;-)

Back
Topp