hcg prøve hos legen?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
kan man bare ringe inn å spør om kan kan ta hcg prøve? eller må man ha en god grunn ? hvordan gjør dere det? jeg har lyst å få tatt hcg prøve pga forhistorie og isted begynte det å sprenge nedentil, noen andre som har opplevd det? er det vanskelig '' å få lov til'' å ta hcg prøve? har 1 Missed abort og 2 spontan aborter bak meg det siste årret.

Her må man inn til lege først fordi de må skrive ut sånt blodprøveark. Noen plasser kan man bare ringe inn, varierer fra kontor til kontor. Men tror nok du vil få ta hcg prøve hvis du bare snakker med legen, de er ikke strenge på det :)

Jeg bare ba om å måle hcg fordi jeg var bekymret for at noe ikke var som det skulle. Det var heeelt greit, så kommer sikkert litt ann på legen :cool:

årh gikk selvsakt tom for strøm når jeg ringte, så må ringe imårra til han som er vikar for legen min for min lege jobber kun mandag og torsdag, dem kan jo vell bare fylle ut arket å legge det inn på labben så kommer jeg bare inn der som avtalt :)?

Jeg bare ringte til resepsjonen og snakket med de der. Trengte ikke inn til legen. Skal innom i morgen igjen og ta ny.

♡ september 2014 ♡

Jeg bare ba om å måle hcg fordi jeg var bekymret for at noe ikke var som det skulle. Det var heeelt greit, så kommer sikkert litt ann på legen :cool:
Woho sa det samme som deg + at jeg har hatt en missed å var redd for det skulle skje igjenn å fikk komme allerede Idag, jeg måtte dog innom å snakke med han først ørh ville helst ikke det har ikke peiling hvem han er ser du men bra jeg ringte Idag da , siden legen min kun jobber mandag å torsdag å han jeg ringte Idag da de var stengt neste mandag og tirsdag ;) så på mandag kunne jeg bare gå til sykehuset å ta prøve nr 2 :D håper på positive svar :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Woho sa det samme som deg + at jeg har hatt en missed å var redd for det skulle skje igjenn å fikk komme allerede Idag, jeg måtte dog innom å snakke med han først ørh ville helst ikke det har ikke peiling hvem han er ser du men bra jeg ringte Idag da , siden legen min kun jobber mandag å torsdag å han jeg ringte Idag da de var stengt neste mandag og tirsdag ;) så på mandag kunne jeg bare gå til sykehuset å ta prøve nr 2 :D håper på positive svar :)

Sååå flott. Deilig å få svar :)

Har fått tatt hcg-prøve i dag ig skal ta ny på mandag. Så tirsdag får jeg sms av legen om det er tommel opp eller ned. Et helvete å gå uten å vite.

Har fått tatt hcg-prøve i dag ig skal ta ny på mandag. Så tirsdag får jeg sms av legen om det er tommel opp eller ned. Et helvete å gå uten å vite.
Jeg å bare jeg får svar på onsdag og ikke tirsdag siden de skal ha kurs mandag å tirsdag så måtte bort på sykehuset mandag for å ta hcg siden de er stengt , eller kan jeg ringe sykehuset for svaret kanskje ?? Hmm håper alt er bra hos deg :D

Jeg å bare jeg får svar på onsdag og ikke tirsdag siden de skal ha kurs mandag å tirsdag så måtte bort på sykehuset mandag for å ta hcg siden de er stengt , eller kan jeg ringe sykehuset for svaret kanskje ?? Hmm håper alt er bra hos deg :D

Hvis legen uansett må sende inn prøvene til sykehuset og de sjekker der har de jo resultatet :-)
Men jeg vet ikke helt hvem du skulle spurt.

Nå føler jeg bare at spottingen øker litt men på langt nær som mensen og null smerter, men jeg føler det går feilvei. Lenge til tirsdag føles det som. Vil bare ha et konkret svar å forholde meg til.

Hvis legen uansett må sende inn prøvene til sykehuset og de sjekker der har de jo resultatet :)
Men jeg vet ikke helt hvem du skulle spurt.

Nå føler jeg bare at spottingen øker litt men på langt nær som mensen og null smerter, men jeg føler det går feilvei. Lenge til tirsdag føles det som. Vil bare ha et konkret svar å forholde meg til.
mhm,,, er veldig nervepirrende, skulle helst ha vist i går om alt er som det skal! testene mine er vertfall fremdeles positive... forresten de billigtestene er de bare noe tull? noen ganger får jeg like sterk strek som kontroll streken noen ganger nesten negativ så får jeg like sterk som kontrollstreken igjenn ,, aldrig mer billigtester fra ebay , bare noe tull ! så vet dere det ;)

Back
Topp