Fødselsgave fra far?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Er det sånn at "alle" pappaer gir en gave når mor har født? Jeg fikk en liten oppmerksomhet sist men fikk ingenting nå. Det gjør meg egentlig ingenting, nen i tillegg fikk jeg tidenes stusseligste julegave så jeg klarer liksom ikke helt å la være å være skuffa... Nå skal det sies at jeg fikk veldig fin bursdaggave rett før jul, men det er jo noe med å skille jul fra bursdag (noe han blir nødt til å lære seg nå som vi også har et barn født rett før jul). Jeg føler meg litt smålig som blir så skuffa, men jeg tenkte liksom at dette var en spesiell jul for oss, og jeg ga ham en veldig fin (og dyr) gave:(
 
Det er vel litt opp til pappaen, men må si jeg håper på en Push-present ;) Menn er og forblir veldig enkle, sier du at du ikke ønsker deg noe så får du ingenting - spør han hva du vil ha så må du rett og slett ha en liten liste :)

Forstår at du blir skuffet jeg, hadde blitt det selv. Alle fortjener å bli gjort litt stas på <3

Tok igjen på mannen min i år, og har litt dårlig samvittighet ettersom det var tydelig at han ble litt lei seg. Men han hadde bursdag 6 Jan, og da jeg spurte om han ville gjøre noe så sa han nei. Spurte om han ønsket seg noe og han sa nei. Spurte om han ville dra ut og spise og han sa nei, vil bare glemme bursdagen min nå som jeg blir eldre. Så da ble det ingenting ;) Men det han ikke vet er at jeg har planlagt en overraskelse når vi skal på ferie om åtte uker :)
 
Jeg fikk et gavekort på spa på 1500 kr sist. Denne gangen fikk jeg en stor blomsterbukett , han beklagde at han ikkje hadde kjøpt noe mer men sa at jeg skulle få noe jeg ønsket meg isommer (gavekort på treningssenter der vi skal være i noen mnd).

Jeg synes egentlig at mammagave er unødvendig. Da er det bedre å bruke pengene på å gjøre noe fint sammen! :)

fra mobilen
 
Fikk blomster når han og storesøster kom denne gangen. Sist fikk jeg ingenting..
 
Har ikke fått noe noen av gangene. Har ikke fått bursdagsgave heller, men vet ikke hva jeg skal ønske meg så det er derfor :)
 
Fikk roser og enda et "englebarn" til smykket mitt. Har et ledd hver til barna.
 
Jeg fikk et "englebarn" smykke sist (når gutten var ca 3mndr) Denne gangen har jeg ikke fått noe, men vet at jeg kommer til å få et ledd til det når han finner det:)
Jeg forventet ingenting sist, men denne gangen forventer jeg vel egentlig å få et ledd for den nye gutten også (ellers kjøper jeg et selv:))

♡ appen ♡
 
Jeg fikk litt mer i julegave heller... Fikk spørsmål om jeg ville ha den ene gaven etter fødselen, men tenkte det var koselig å få flere gaver under treet :)
Når det gjelder å skille bursdag og julegaver, kan jeg anbefale FFFF (foreningen for forsømte fødselsdager) mannen min og tante hans som fant på, siden begge har bursdag i desember. Den går ut på å feire bursdager (ikke som juleselskap) og pakker skal ikke være innpakket i julepapir, men slikt papir som brukes resten av året!
Sett gubben din inn i dette systemet Hallvard syntes det funker veldig bra , og gleder seg til bursdagsfeiringa hvert år
Tror kanskje di har laget en gruppe på Facebook
 
Jeg fikk noe etter hver fødsel. Denne gangen fikk jeg parfyme:) synes det er på sin plass etter den innsatsen!!!
 
Jeg fikk noe etter hver fødsel. Denne gangen fikk jeg parfyme:) synes det er på sin plass etter den innsatsen!!!
Ja det synes jo jeg også men det hjelper jo ikke så mye når han ikke tenkte på det selv:)
 
Jeg fikk et sjøperle armbånd i fødegave og til jul smykke og øredobber som matchet :) nå kom hun på julaften så fikk åpnet de når vi kom hjem fra sykehuset :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
jeg fikk ikke noe spesielt etter fødselen, men han kjøpte brystpumpe til meg da vi fikk problemer med ammingen, ble veldig glad for den! også fikk jeg Kenwood til jul :D
 
Har aldri fått noe jeg.. kjøpte forsåvidt min egen julegave også i år.. (vi bestilte oss biletter til Metallica konsert som julegave til hverandre)
 
Jeg fikk kjøkkenmaskin og ny klokke. Ble veldig glad for begge deler! Han fikk også pappa gave av meg noen uker før fødselen. Vi droppet julegaver i år, synes det var like greit:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte julegaver til hverandre, men ingen fødselsgave. Jeg synes ikke det er nødvendig, men hadde selvfølgelig syntes det var koselig å få en liten oppmerksomhet i forbindelse med fødsel. Men da skulle det ha kommet på eget initiativ.

Jeg synes egentlig at mannen har fortjent en gave minst like mye som meg. Han har tatt seg av all matlaging, hundelufting, mye av husarbeidet og mesteparten av bleieskift, og å stå opp om morgenen med storesøster helt siden begynnelsen av desember. Jeg har vært hormonell og lei, og har latt det gå ut over ham, så han har måttet holde ut mye fra meg i en måneds tid nå. han har vært en klippe, og jeg hadde aldri klart meg uten ham!

Jeg syns vi begge har vært veldig flinke, og jeg har kjøpt billetter til Pearl Jam til oss som jeg har tenkt å overraske ham med. Konserten er i juni, så da er det på tide at vi får oss en kveld for oss selv.
 
Jeg synes ikke det er nødvendig med fødselsgave og da vi fikk førstemann kjøpte han heller ikke noe. Jeg og gutten måtte imidlertid bli på sykehuset en stund og da kjøpte han et lager med bøker, blader, godbiter, musikk osv og det satte jeg veldig pris på.

Nå når vi fikk lillebror kom jeg hjem til tyve røde roser og jeg skal innrømme at det var veldig koselig (selv om jeg fortsatt ikke mener det er nødvendig ;)) :)
 
Jeg ble overrasket med en gullring med 5 diamanter og gavekort på inngravering! Hadde ikke forventet mer enn en sjokolade, så det var sjokk! Har nå fått inngravert småen sitt navn og fødselsdato..:) er d noe han er go på så er D gaver
 
Jeg ble overrasket med en gullring med 5 diamanter og gavekort på inngravering! Hadde ikke forventet mer enn en sjokolade, så det var sjokk! Har nå fått inngravert småen sitt navn og fødselsdato..:) er d noe han er go på så er D gaver
Whaaat? Det er jo helt galskap. Ja nå har han lagt lista for fremtiden, hehe;)
 
Fikk ikke noe med de to første, men nå denne gangen fikk jeg et fint smykke :D

ImageUploadedByBV Forum1390647767.410404.jpg
 
Back
Topp