Skravletråd

Hvir mange tenner har miniene nå?
8. 4 oppe og 4 nede. Er noen måneder siden den siste poppet frem, så venter på neste pulje. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hahaha! Ringte legesenteret jeg hadde fastlege på i Oslo for å få flytta over journalen min til min nye fastlege, og hun dama jeg snakka med mente det var best om jeg kom å henta den selv, for det var billigst for meg :p bare over 60 mil å kjøre da :p ba henne sende den jeg, selv om det kosta 90 kr mer enn å hente den selv ;)
 
Hahaha! Ringte legesenteret jeg hadde fastlege på i Oslo for å få flytta over journalen min til min nye fastlege, og hun dama jeg snakka med mente det var best om jeg kom å henta den selv, for det var billigst for meg :p bare over 60 mil å kjøre da :p ba henne sende den jeg, selv om det kosta 90 kr mer enn å hente den selv ;)
Hehe, sure penger de derre nitti kronene altså, skjønner det godt om du vurderte å kjøre ned etter den.. du kunne jo feks tatt det som en dagstur :)
 
Hahaha! Ringte legesenteret jeg hadde fastlege på i Oslo for å få flytta over journalen min til min nye fastlege, og hun dama jeg snakka med mente det var best om jeg kom å henta den selv, for det var billigst for meg :p bare over 60 mil å kjøre da :p ba henne sende den jeg, selv om det kosta 90 kr mer enn å hente den selv ;)
Hihi, den turen hadde vel fort blitt dyrere enn 90kr. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Og det snør, og det snør, og det snør... Noen som vil ha? Trenger ikke mer nå for min del.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Åh, smelt :) stolt mamma altså! Lille har ikke vist tegn til å ville gå i det heletatt, ikke når noen holder henne i hendene eller rundt bordet ol. Vi har ikke øvd noe med henne da helsesøster sa vi ikke skulle gjøre det pga at hun har så myke ledd.. I dag reiste hun seg plutselig bak briogåvogna si og tassa litt forsiktig bak den bortover gulvet <3 storjenta mi <3
 
Åh, smelt :) stolt mamma altså! Lille har ikke vist tegn til å ville gå i det heletatt, ikke når noen holder henne i hendene eller rundt bordet ol. Vi har ikke øvd noe med henne da helsesøster sa vi ikke skulle gjøre det pga at hun har så myke ledd.. I dag reiste hun seg plutselig bak briogåvogna si og tassa litt forsiktig bak den bortover gulvet <3 storjenta mi <3
Så flink. :) <3 åh, man blir så stolt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, smelt :) stolt mamma altså! Lille har ikke vist tegn til å ville gå i det heletatt, ikke når noen holder henne i hendene eller rundt bordet ol. Vi har ikke øvd noe med henne da helsesøster sa vi ikke skulle gjøre det pga at hun har så myke ledd.. I dag reiste hun seg plutselig bak briogåvogna si og tassa litt forsiktig bak den bortover gulvet <3 storjenta mi <3
Så flink! :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Åh, smelt :) stolt mamma altså! Lille har ikke vist tegn til å ville gå i det heletatt, ikke når noen holder henne i hendene eller rundt bordet ol. Vi har ikke øvd noe med henne da helsesøster sa vi ikke skulle gjøre det pga at hun har så myke ledd.. I dag reiste hun seg plutselig bak briogåvogna si og tassa litt forsiktig bak den bortover gulvet <3 storjenta mi <3
Åååååååå :D <3 sååå gøy!
 
Det ligger et blondt lite hode på puta mi. Lille kosedyret. :)
(og ja, man burde eeegentlig vært i seng for lenge siden, men så måtte man bare strikke ferdig noe.. og så noe til.. og noe til.. og plutselig var klokka masse... Jaja.. :p)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Det ligger et blondt lite hode på puta mi. Lille kosedyret. :)
(og ja, man burde eeegentlig vært i seng for lenge siden, men så måtte man bare strikke ferdig noe.. og så noe til.. og noe til.. og plutselig var klokka masse... Jaja.. :p)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Så godt med babykos da :) Emma har ikke sovet i senga vår på 3 uker, jeg savner det! Men litt godt å ha fått tilbake senga vår :)
Natta ja, driver å pusser ned og maler spisestuestolene, ferdig med 1 strøk på 2 av stolene, så på klokka og fant ut at det kanskje er på tide å legge seg nå :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Så godt med babykos da :) Emma har ikke sovet i senga vår på 3 uker, jeg savner det! Men litt godt å ha fått tilbake senga vår :)
Natta ja, driver å pusser ned og maler spisestuestolene, ferdig med 1 strøk på 2 av stolene, så på klokka og fant ut at det kanskje er på tide å legge seg nå :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Kos er det, men jeg fatter ikke hvordan et så lite vesen kan bruke så mye plass! :p jeg har 20cm, han har 130. :p
Nå snorker han igjen. Han er absolutt ikke noe morgenfugl, og i dag kom A, selve definisjonen av morgenfugler, og vekket ham til et tidspunkt jeg vil kalle midt på natten. (hadde håpet at han skulle sove lengre i dag siden han er litt syk, men neiiida...)
Så da får jeg strikke videre på armen jeg begynte på i går kveld. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Da reiser vi snart på hytten. Pappa har kjøpt pulk til oss så må jo teste den :) og akebrettet hun fikk til jul. Vi har ikke akkurat vært bortskjemt med snø denne vinteren. Ser frem til en deilig helg på hytten før jobbstart på mandag! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp