Hvor sover di små nå?

ChCa20

Juni2012 rocks ♥
Tenker da på type seng :)
Sprinklerseng, sprinklerseng der ene siden er fjernet eller juniorseng?
Er litt usikker på når man skal bytte, Wilma sover i sprinklerseng med alle sider på fortsatt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Frøkna sover i sprinkelseng enda. Og så urolig som hun sover, og plutselig reiser seg opp, så blir det sprinkelseng en.god stund enda.
Storebror bytta litt etter fylte to år, men vi får se denne gangen. Han sov mye roligere enn frøkna gjør.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Sprinkelseng her og:) planen er at lillebroren som kommer i juni skal ta over senga da, så Haakon skal få "storseng" når han er rundt 2 år.

Sover i sprinkelseng, der skal han få sove så lenge han ikke klatrer over, eller til han blir for stor for den:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Sover i sprinkelseng, der skal han få sove så lenge han ikke klatrer over, eller til han blir for stor for den:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Samme her:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Samme her også. Har ordnet en sprinkelseng til til kommende lillesøster så han kan få beholde sin lenger :)

Sprinkelseng:) tenker å bytte når hun er rundt 2 kanskje hvis hun er klar for det:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sprinkelseng til den dagen ho klatrer over. Eller det kommer jo ann på. Kjenner ei på 4 som aldri har klatra ut av senga, og hadde sprinkelseng til ho var langt over 3 år. Der går grensen altså.

Jeg sov i sprinkelseng til jeg var fire - ble folk av meg og - hehe! Men ser litt trangt ut på 4-årsbildene der jeg sitter med pakkene oppi senga :D

Jeg tenker ca. tre år - med mindre han klatrer ut før. Men har ingen klatregutt :)

Vanlig sprinkelseng.

Esther sover enda i sprinkelseng, men planen er å prøve vanlig seng i påska mens vi er på hytta.
Broren fikk stor seng da han var 19 mnd og det gikk helt supert :)

Sprinkelseng :) Og der skal han nok til sove lenge enda! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sprinkelseng her også ;) Blir å kjøpe babydan angel til kommende lillesøster, og da blir det en vurderingssak når den blir for liten om lillegutt får seg juniorseng ;)

Sprinkelseng - har egentlig ikke tenkt på å ta bort den ene siden enda! Kanskje til sommeren når hun er 2, men foreløpig alt for tidlig. Liker å vite at hun ikke kan surre rundt i vilden sky!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

amina sover i reiseseng med ekstra madrass og tenker det blir en stund til hun får juniorseng, spesielt siden hun ikke klatrer over enda og vis hun skulle begynne med det så får vi heller se hva som skjer da :)

hørte igår kveld at Amina hadde nesten klatret over senga her men virket som om hun ble redd for har vist ikke prøvd igjen

Sprinkelseng med senket side ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Back
Topp