Har noen erfaring med Emmaljunga Super Nitro?

hissigproppen

Gift med forumet
Positive og negative erfaringer mottas med takk! :-)

Jeg har ikke erfaring men har bestemt oss for at vi skal bestille den :) har prøvd den litt og er en kjempegod vogn :)

Vil tro at Super Nitro er helt ny da den ikke var på markedet da jeg kjøpte vogn i fjor vår.

Men ser ut for at den er gaaaanske lik den vanlige Nitro-vognen. Eneste forskjellen jeg ser er det sortlakkerte understellet.

Jeg har Nitro City og jeg ELSKER den!! Den er fantastisk å trille (ikke i snø og sand da), svinger som en drøm, den er lett, tar liten plass... I tillegg er den grei å se på med mange valgmuligheter innenfor design. Videre liker jeg at det går an å plassere sports-, og bagdelen både forovervendt og bakovervendt... jeg har lite negativt å si om vogna!! Den er litt tungvind å slå sammen, men det går greit det også.

Hadde tenkt å kjøpe Edge Duo men ombestemte meg da jeg prøvetrillet vognene i butikken.

Go for it, sier jeg bare!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Super nitro har større fremhjul, så håper den skal være ok på snø...
Er jo litt viktig det også her i landet, hehe.

Super nitro har større fremhjul, så håper den skal være ok på snø...
Er jo litt viktig det også her i landet, hehe.
Høres bra ut ;)

Hvis ikke er det fint mulig å bytte forhjulene ut med "vinterhjul" til vinteren. Da blir det 4 like hjul, lik city cross. Jeg fikk dog aldri fingeren ut når det gjaldt det. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde min super nitro ute på tur på snøføre for et par dager siden, det gikk helt fint

Jeg har akkurat fått min super Nitro, fremhjulene har jo god størrelse og kan låses, så tror de funker fint i snø :) jeg har ikke fått testet den så mye enda, men det lille jeg har prøvd den så elsker jeg den!

Kjøpte den, men byttet den ut igjen. Var ikke fornøyd med hjulene. Ellers er den prikk lik den vanlige nitroen.

Back
Topp