Søndag 19.januar :)

Jeg har hatt barnefri i helga, så i går bestilte jeg meg mat og koste meg med det og tv titting. Minsten kommer hjem fra tante og onkel i dag, så da skal vi kose oss med litt kake, er jo tross alt søndag :D Eldste er hos pappan sin og skal være der til neste fredag igjen :( er lenge men går bra for han pleier og komme hjem en tur i løpet av den uka han er hos faren sin.

Har ikke fått lest igjennom alt her enda :)
Vært på senteret idag og kjøpt fine klær til barna,og en bursdagsgave til mannen :)
Er fortsatt i Sverige,blåser masse her....brrrrrr.

Hva skal dere idag? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

God ettermiddag. Mannen skal på søvnovervåking til i morgen og pappa kommer heldigvis og er her, liker ikke mørket så godt:o
Jentene har vært hos svigermor i helga, så har stort sett slappa av en del. Formen til Emmeth er det samma og jeg skal heldigvis til legen i morgen:) Humøret er så der, men ellers er alt ok:)
Frostskader har jeg ingen erfaring med, men ville også forhørt meg med apoteket, høres ikke noe særlig ut!:(

N skal jeg og paps igang med boller i karry;)
Ha en fin søndag alle sammen:)

Så spennede med mannen din da :) da skjer det kansje noe snart ;)

Men synd å høre om formen til Emmeth! Sjansen er vel stor for en slags allergi:(

Vel fremme hos mampap og Lillebror sover for tredje gang i dag, så jeg lar han sove litt før jeg tar han med hjem.
Liker ikke formen han altså :(

Vel fremme hos mampap og Lillebror sover for tredje gang i dag, så jeg lar han sove litt før jeg tar han med hjem.
Liker ikke formen han altså :(
Stakkars liten :( du får bare se an magefølelsen, om han ikke vil spise/drikke og har veldig høy feber får dere kanskje vurdere legevakt. RS er jo en mulighet om han er veldig tett og vedvarende høy feber :eek:

Stakkars liten :( du får bare se an magefølelsen, om han ikke vil spise/drikke og har veldig høy feber får dere kanskje vurdere legevakt. RS er jo en mulighet om han er veldig tett og vedvarende høy feber :eek:
Feberen er veldig opp og ned. Tydelig at halsen er veldig vond hvertfall.

Jentene kom hjem fra svigermor med 40 i feber, så de blir nok hjemme noen dager og med Emmeth som er i den formen han er, så fikk mannen ny time på sjukehuset da jeg ikke har lappen og ikke kommer meg på sykehuset. Pappa dro hjem i full protest og overreaksjon til de grader. Sto og kjefta oss huden full, så måtte lukke dørene inn til stua for og skjerme barna så ikke de skulle høre alt det stygge han sa. Da var det NULL kontakt med han igjen:(:(:(:(:oops::eek::confused::mad:
Så ukoselig avslutning på dagen, men nå er alle små lagt og sover søtt i sengene sine:)

Vi har besøk av en kompis og skal se film, Victoria heter den, gleda mag veldig til og se den:) Den er norsk og har store forventninger til den, håper bare den svarer til forventningene;)
Fru H: Eskil skal ha blitt bedre maks innen 2 døgn når han får antibiotika, ellers må dere til legen igjen. God bedring til lille fyren.

Ha en fin kveld, jenter:)

•☆tastedingsen☆•

Jentene kom hjem fra svigermor med 40 i feber, så de blir nok hjemme noen dager og med Emmeth som er i den formen han er, så fikk mannen ny time på sjukehuset da jeg ikke har lappen og ikke kommer meg på sykehuset. Pappa dro hjem i full protest og overreaksjon til de grader. Sto og kjefta oss huden full, så måtte lukke dørene inn til stua for og skjerme barna så ikke de skulle høre alt det stygge han sa. Da var det NULL kontakt med han igjen:(:(:(:(:oops::eek::confused::mad:
Så ukoselig avslutning på dagen, men nå er alle små lagt og sover søtt i sengene sine:)

Vi har besøk av en kompis og skal se film, Victoria heter den, gleda mag veldig til og se den:) Den er norsk og har store forventninger til den, håper bare den svarer til forventningene;)
Fru H: Eskil skal ha blitt bedre maks innen 2 døgn når han får antibiotika, ellers må dere til legen igjen. God bedring til lille fyren.

•☆tastedingsen☆•
Men hva ble faren din sur for da? Jammen med en rar oppførsel på den karen :(
Stakkars, alle syke på en gang….. :( Ikke bra!!
Han er kvikk nå i kveld. Men det har han vært innimellom i helgen også, for så å bli dårlig igjen…

Men hva ble faren din sur for da? Jammen med en rar oppførsel på den karen :(
Stakkars, alle syke på en gang….. :( Ikke bra!!
Han er kvikk nå i kveld. Men det har han vært innimellom i helgen også, for så å bli dårlig igjen…

Han blei sur for at mannen valgte og bli hjemme, siden alle barna var syke og at jeg ikke er helt i form, og at pappa da hadde kommet hit fordi mannen min skulle på sykehus. Og da han ikke skulle det likevel (fant først ut at jentene var dårlige kl 15 og da hadde pappa allerede kommet hit) blei pappa kjempesint og kjefta og sto i. Dro i fullt raseri. Huff, så nå orker jeg ikke mer tull fra den fyren. Heldigvis fikk ikke barna med seg det.

Så godt han kvikner til, men ville nok tatt turen til legen igjen om ikke formen holder seg:)

•☆tastedingsen☆•

Han blei sur for at mannen valgte og bli hjemme, siden alle barna var syke og at jeg ikke er helt i form, og at pappa da hadde kommet hit fordi mannen min skulle på sykehus. Og da han ikke skulle det likevel (fant først ut at jentene var dårlige kl 15 og da hadde pappa allerede kommet hit) blei pappa kjempesint og kjefta og sto i. Dro i fullt raseri. Huff, så nå orker jeg ikke mer tull fra den fyren. Heldigvis fikk ikke barna med seg det.

Så godt han kvikner til, men ville nok tatt turen til legen igjen om ikke formen holder seg:)

•☆tastedingsen☆•
Uff, så trasig for dere :(
Ja, vi drar selvsagt till legen igjen om det ikke er noen bedring!

Uff, så trasig for dere :(
Ja, vi drar selvsagt till legen igjen om det ikke er noen bedring!

Går fint, men blir så skuffa ovet han. Håper Eskil får en god natts søvn og er bedre i morgen:)

•☆tastedingsen☆•

Går fint, men blir så skuffa ovet han. Håper Eskil får en god natts søvn og er bedre i morgen:)

•☆tastedingsen☆•
Ja det skjønner jeg godt!

Ja, du det håper jeg også! Enda han har sovet masse i dag var han supertrøtt og sovnet før 19.30!

Vi har kosa oss hos mamma i ettermiddag. Spist deilig kjøttpudding på grønnsaksseng "namnam deili mat" sa Hermine om maten :) Hun spiste masse så det skal jeg prøve meg på her hjemme altså!
Så har vi fått med oss hjem en garasje og masse duplobiler etter lillebroren min, til Hermines store glede! ;) Snuppa fikk plaske lenge i badekaret der før vi kjørte hjem. Men nå er hun helt i hundre og finner ikke roen :confused: Skravler og sjabber i senga si "eeen, gooo, tjeeee", "mamma, pappa, Hemine", "bang ao hode", "lallallaaaa, lallallaaaa"...jadda :p

•☆tastedingsen☆•
Huff, så synd med alle ungene syke og at mannen måtte avlyse timen sin. God bedring til hele gjengen din! :)

For en snodig oppførsel av faren din, ikke nødvendig å gire seg så opp av en slik "filleting" jo!

Vi har kosa oss hos mamma i ettermiddag. Spist deilig kjøttpudding på grønnsaksseng "namnam deili mat" sa Hermine om maten :) Hun spiste masse så det skal jeg prøve meg på her hjemme altså!
Så har vi fått med oss hjem en garasje og masse duplobiler etter lillebroren min, til Hermines store glede! ;) Snuppa fikk plaske lenge i badekaret der før vi kjørte hjem. Men nå er hun helt i hundre og finner ikke roen :confused: Skravler og sjabber i senga si "eeen, gooo, tjeeee", "mamma, pappa, Hemine", "bang ao hode", "lallallaaaa, lallallaaaa"...jadda :p
Hehe, fornøyd hvertfall da :D :D Fint at hun kan kose seg slik i sengen synes jeg. Ingen av våre har gjort det så mye :p

Hehe, fornøyd hvertfall da :D :D Fint at hun kan kose seg slik i sengen synes jeg. Ingen av våre har gjort det så mye :p
Nesten så hun koser seg litt for mye nå altså, ramser opp navnene på alle hun kjenner om og om igjen og teller og synger:P i følge mamma var jeg slik som liten, sutra fordi jeg ikke kunne komme fort nok nedi senga og lå leeeenge og skravla og sang for meg selv både morgen og kveld ;)

Nesten så hun koser seg litt for mye nå altså, ramser opp navnene på alle hun kjenner om og om igjen og teller og synger:p i følge mamma var jeg slik som liten, sutra fordi jeg ikke kunne komme fort nok nedi senga og lå leeeenge og skravla og sang for meg selv både morgen og kveld ;)
Hehe. MEn det er jo herlig da, at de kan ligge slik for seg selv og finne roen (etterhvert :p)

Hehe. MEn det er jo herlig da, at de kan ligge slik for seg selv og finne roen (etterhvert :p)
Kl 20 ropte hun "mamma, æ bæsj, æ bæsj!" :eek: da var det inn på badet, av med sovepose, pysj og bleie og på potta...kjente da at bleien var varm av tiss :p På tide å øve mer på begrepene, for det kom ikke mer i potta. Så da la vi oss sammen i storsenga etterpå, gikk kort tid så slokna hun i armkroken med meg som pute :rolleyes: Bare såvidt at jeg ikke tok kveld da jeg også! ;)

Back
Topp