Au!!

Det ble en gutt på 4 kg og 52 cm! 3 dager med rier og alt endte med tangforløsning, klipping og noe som kjennes ut som et ødelagt underliv!! Det er det verste, men samtidig det beste som har hendt i mitt liv. Er overlykkelig for at det endelig er over.. Men aldri mer....

Lykke til alle som venter :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Hørtes ut som meg på min første fødsel som endte med tang,klipping og ruptur grad 3, noe som er grunnen til at jeg tok keisersnitt denne siste gangen :D:D Godt kjempa!! Nyyt tiden fremover :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Gratulerer ❤️❤️❤️

Gratulerer! Du har all grunn til å være kjempe stolt over hva du har klart. Høres ut som en tøff fødsel. Du var flink!!

Hørtes ut som meg på min første fødsel som endte med tang,klipping og ruptur grad 3, noe som er grunnen til at jeg tok keisersnitt denne siste gangen :D:D Godt kjempa!! Nyyt tiden fremover :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Ja nå har jeg et ks og en vaginal fødsel bak meg og kan med hånden på hjertet si at ks var best! Om det skulle bli noe evt neste gang så blir det ks, uten tvil!

Det ble en gutt på 4 kg og 52 cm! 3 dager med rier og alt endte med tangforløsning, klipping og noe som kjennes ut som et ødelagt underliv!! Det er det verste, men samtidig det beste som har hendt i mitt liv. Er overlykkelig for at det endelig er over.. Men aldri mer....

Lykke til alle som venter :)

Gratulerer!!! Høres ut som min forrige fødsel både størrelse på baby, tangen og klippingen. Men sitter her med kul på magen igjen og klar for ny fødsel xsmile5 Det går seg til, et godt hjelpemiddel var en luftpute - a la badering, fra enklere liv! Ha en fin barseltid!!

Gratulerer så masse med den nye borgeren, til tross for en tøff fødsel så håper jeg det går bra med deg.

Back
Topp