Shoppe på salg..

Helenpia

Forumet er livet
Er det flere en meg som handler på salg, og gjerne i litt større størrelser som blir lagt vekk til senere?
Jeg handler mye på salg. Spesielt ullklær og dyre sesong klær som vinterdresser, parkdresser osv.
Snuppa her har nå 4 sett ullundertøy, og 2 vinterdresser for neste sesongs bruk. Alt handlet på supersalg.
Hun har også vinterdress som er str 3 år. Super dress til bare 100 kr.
Føler jeg sparer mye på det.
Kjøpte flanellspysjer til begge ungene i går for 49 kroner stykk. Esther kan ikke bruke sin på et par år enda, men syns ikke det gjør noe å ha den liggende. Broren passer sin til neste år tenker jeg :)

Jeg er ikke flink til det....dessverre...
Men har arva en del klær til ungene oppigjennom, så har.ikke behøvd.å kjøpe så mye selv. Ikke vanlige klær iallefall.

Frøkna har.masse liggende, selv.om det i.hovedsak er kjoler og skjørt :-P

Jeg synes det er vanskelig kjøpe dresser og sånn for.neste.sesong nå, de.vokser jo.så ujevnt.
Men storebror fikk ny dress nå,.og.regner.med den holder neste.år og.
Og så tror.jeg vi har dress etter storebror som frøkna kan bruke...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg har handlet endel på salg til kommende sesonger:) Men mest til eldstemann siden brødrene arver ham..
Og bommer jeg på størrelse så kommer det alltids en annen bror som kan bruke det:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

har ikke turt det enda da jeg er redd det blir altfor stort :p

jeg handler oxo ganske mye på salg som er for stort, hun får enten brukt det og om ikke er det enkelt å selge nye klær med lappene på, og da trenger je jo ikke å si at det er kjøpt på knall salg :p

Jepp, handler mye på salg i større størrelser. Ifjor høst kjøpte jeg det meste han trenger av klær til sommeren, og har nå kjøpt endel ull, vinterdress, dunjakke, votter og luer til vinteren igjen.

Sko kjøper jeg aldri i for store størrelser, er så vanskelig å si hvor mye han vokser og får ikke prøvd om de er gode på foten hans når de er for store, men prøver å finne på salg forde ;)

Er mest basisplagg jeg kjøper på salg, også kan jeg heller kjøpe litt fine klær å supplere med til full pris :)

Jeg prøver å være flink og handle på salg, så litt blir det :) Spesielt nå etter jul :)

Prøver å handle litt, men syns det er vanskelig med str spesielt i sko og ytterklær som er mer sesong bestemt;) men burde nok vært flinkere, man sparer jo enormt mye;)

Jeg pleier også å gjøre det:) neste års vi trrdress og sko er bestillt, blir det for stort eller lite pleier det ikke være vansklig å selge ubrukte ting:)
Ull til vinteren pleier jeg å kjøpe på sommeren. Klær til hverdagen handler jeg både på salg og noe fullpris :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, handler mye på salg i større størrelser. Ifjor høst kjøpte jeg det meste han trenger av klær til sommeren, og har nå kjøpt endel ull, vinterdress, dunjakke, votter og luer til vinteren igjen.

Sko kjøper jeg aldri i for store størrelser, er så vanskelig å si hvor mye han vokser og får ikke prøvd om de er gode på foten hans når de er for store, men prøver å finne på salg forde ;)

Er mest basisplagg jeg kjøper på salg, også kan jeg heller kjøpe litt fine klær å supplere med til full pris :)

Sko kjøper ikke jeg heller på salg.

Jeg pleier også å gjøre det:) neste års vi trrdress og sko er bestillt, blir det for stort eller lite pleier det ikke være vansklig å selge ubrukte ting:)
Ull til vinteren pleier jeg å kjøpe på sommeren. Klær til hverdagen handler jeg både på salg og noe fullpris :)

Har så dårlig råd nå, så det er tortur å være på butikker. Ser gode tilbud overalt men slik det et med jobbsituasjon og mannen nå kan vi ikke engang handle på salg...:( Men, men...Kommer vel januarsalg neste år og så får slå til da, hehe:)

Har så dårlig råd nå, så det er tortur å være på butikker. Ser gode tilbud overalt men slik det et med jobbsituasjon og mannen nå kan vi ikke engang handle på salg...:( Men, men...Kommer vel januarsalg neste år og så får slå til da, hehe:)
Det kommer heldigvis flere salg, og ofte er det faktisk gode tilbud midt i sesongen også:)
Så ikke tenk på det, viktigste er jo at dere har det dere trenger her og nå:)

Av og til - hvis eg vet at de trange det men ellers ikke..kjekt med salg uansett ;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp