Denne modningen..

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Kan man beskrive den som stikninger/strekninger i underlivet? Noen ganger at det kommer litt i tak på en måte? Tror ikke slimproppen har gått engang, vil veldiggjerneha noen tegn på at fødsel på gang snart ;)

Slimproppen har ingenting å si for om du modnes eller ikke, så den trenger du ikke tenke på :) Stikking i underlivet er et modningstegn, men husk på at flere går i fødsel uten noen form for forsvarsel, så er ikke sikkert det er så lenge igjen selv om du ikke opplever alle tegnene til modning.

Slimproppen har ingenting å si for om du modnes eller ikke, så den trenger du ikke tenke på :) Stikking i underlivet er et modningstegn, men husk på at flere går i fødsel uten noen form for forsvarsel, så er ikke sikkert det er så lenge igjen selv om du ikke opplever alle tegnene til modning.

Ja, min mor og bestemor hadde ikke fått noe forvarsel før vannet gikk ;) men kjenner at jeg begynner å bli skikkelig utålmodig ;) ehh, har vel egentlig vært det siden i sommer :p

Her stikker det, presser, svir og murrer! Og jeg håper virkelig det er modning! 9 dager til termin. Hadde håpet på fødsel før termin denne gangen. Jeg hadde ikke spor av blod eller blodpropp sist, men sjekker hver gang jeg er på do nå.. :p
Jeg er sååå klar for babyen min nå!!!

• Liker
Reactions: H27
7 dager her, ble strippet i går, og får modningsakupunktur. Men jeg er IKKE moden 39+2 i dag liksom hehehe wiiiii

Back
Topp