Kulde

Sissi

Glad i forumet
Hei jenter!

Håper det går bra med dere og de skjønne små! :)

Jeg lurer egentlig på om det er fler her inne som har større barn som skal i barnehagen og som må legge babyen i vognen nå som det er så kaldt? her har papsen bilen på jobb så eneste alternativet er å gå.
I dag har jeg største hjemme, er -7 her akkurat nå.. vet de sier -10 er grensen, men hva gjør dere? :)

Jeg har lurt på det samme. Ikke fordi jeg må, mannen (eller jeg og minsten) kan kjøre storebror i barnehagen, men jeg føler meg endelig i form til å gå tur:-)
De ligger jo lunt og godt i vognene, men likevel, de er jo så små...

♡ appen ♡

Her var det -13 igår og da hadde jegikke noe valg, måtte hente storebror i bhg. Vi hadde verken vogn eller bil da, så jeg tok lillebror i sele på magen, godt pakket inn i tykk ullfleece, og mannens dunjakke utenpå (sånn at jeg fikk lukket igjen). Han lå lunt og godt der, pustet jo bare inn varm luft ved brystet mitt. Heldigvis er det bare fem min å gå til bhg. Jeg kommer nok ikke til å holde storebror hjemme med mindre det blir helt ekstremt. Tror faktisk kanskje at det var bedre med bæresele enn med vogna, for da får han jo hele tiden kroppsvarmen min.

Hei jenter!

Håper det går bra med dere og de skjønne små! :)

Jeg lurer egentlig på om det er fler her inne som har større barn som skal i barnehagen og som må legge babyen i vognen nå som det er så kaldt? her har papsen bilen på jobb så eneste alternativet er å gå.
I dag har jeg største hjemme, er -7 her akkurat nå.. vet de sier -10 er grensen, men hva gjør dere? :)

Jeg har minstejenta i vogn når jeg går til og fra barnehagen ja. Tar vel ca 15 minutter ene veien og 10 min andre veien (alt etter om 3åringen er med ;) ). Men bor på Vestlandet så det blir ikke så fryktelig kaldt, veldig sjelden i alle fall. Var nede i -5 her om dagen, da gikk jeg bare ut. Tror jeg hadde forholdt meg til -10 grensen jeg altså, om jeg skulle komme i den situasjonen.

Vi går ikke ut om dagen.. Men her er vesla forkjølet i tillegg så da blir vi inne. Heldigvis kan mannen levere de andre barna så vi må ikke ut. Tenker min grense også går ved minus ti når hun er frisk. Men kommer nok ikke til å gå så mye ut når det er så kaldt hvis vi ikke må..

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app

Back
Topp