Gøy at vi er såpass mange fra Hamar området.=)

Neeei, hadde ikke tenkt å gå til jordmor denne gang. Gikk til både lege og jordmor sist, men følte egentlig ikke at jeg fikk så mye ut av det. Jeg lurer ikke på så mye, så har ikke behov for å snakke no særlig. Kan jo hende jeg vurderer det etterhvert likevel. Men har forsåvidt sagt til legen at jeg kun ønsker å gå til han. :)
Lettere for meg å komme meg til Hamar enn til Stange også, da jeg ikke kjører bil...hehe :)
 
Jeg har alt bestilt fødeplass på Lillehammer, og fått dato for oul :D


Såpass. Når har du termin? Har også bestilt fødeplass, men har ikke fått innkallelse enda! Blir sikkert ikke før i mars
 
Jeg skal gå til jordmor på Hamar. Har ikke bestilt time enda.
Jeg nevnte til legen at jeg ville føde på Lillehammer, men hun sa at dette trengte vi ikke tenke på enda og jordmor kunne fikse det senere. Men legen skulle bestille time til OUL da, på Hamar.
 
Har bestilt og fått time til jordmor på Hamar. Hilde Bangstad eller noe tror jeg hu het. Er i uke 16 når jeg skal dit.
 
Blir fødsel på Elverum her. Var veldig fornøyd med det sist!

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Såpass. Når har du termin? Har også bestilt fødeplass, men har ikke fått innkallelse enda! Blir sikkert ikke før i mars

Har termin 19. Skal på oul 20.mars :) Var på første kontroll hos lege 2.jan, så da sendte han papirer med en gang...sikkert derfor det gikk så fort!
 
Jeg har ikke hørt noe ang OUL enda, legen sa hun skulle sende henvisning. Det er 1 uke siden idag. Men haster jo ikke ;)
 
Jeg bor på grensa til stange:) Skal føde på Elverum, selv om jeg ikke er så super fornøyd med sist fødsel. Men blir planlagt ks denne gangen, så blir vel litt annerledes:) Skal på Oul den 19 Mars. Og skal til JM i Stange. Så fornøyd med JM sist svangerskap:) Har også time til tidlig ul privat, da jeg av en eller annen grunn har en dårlig følelse:/
 
Jeg bor på grensa til stange:) Skal føde på Elverum, selv om jeg ikke er så super fornøyd med sist fødsel. Men blir planlagt ks denne gangen, så blir vel litt annerledes:) Skal på Oul den 19 Mars. Og skal til JM i Stange. Så fornøyd med JM sist svangerskap:) Har også time til tidlig ul privat, da jeg av en eller annen grunn har en dårlig følelse:/

Når skal du på tidlig ul? Håper den dårlige følelsen blir avvist!! Og at du får se en sprellevende liten baby der inne!!! Masse lykke til!
 
Kom endelig igjennom på helsestasjonen idag. Hadde da ringt tilsammen 8 ganger uten å få svar. Så nå skal jeg få brev i posten med time til jordmor :)
 
Kom endelig igjennom på helsestasjonen idag. Hadde da ringt tilsammen 8 ganger uten å få svar. Så nå skal jeg få brev i posten med time til jordmor :)
Så bra :D

Vet du om man går inn på selve rådhuset når man skal til jordmor? Aner ikke hvor det er jeg..
 
Bra her også. Var på UL i dag, og alt sto bra til. Hva med deg? Hvordan er formen?

13+4 i dag :)
 
Back
Topp