GRATULERER!!!!

MiniMirakler

Elsker forumet
Jeg har mistet helt oversikt over hvem jeg har gratulert og ikke - så jeg ville bare si GRATULERER SÅ MYE MED VIDUNDERENE DERES <3 til alle her som har født, uansett om jeg har gjort det før eller ei! :) (har vært innom alle "født" trådene ;) )
Også vil jeg si til dere som venter - MASSE lykke til!!!! Det er veldig snart deres tur, og jeg håper fødselen / keisersnitt går bra :)Klemmer fra meg!

Så søt du er!!!! Tusen takk. Ønsker deg virkelig alt godt fremover med dine mirakler :)

:love017

Jeg har mistet helt oversikt over hvem jeg har gratulert og ikke - så jeg ville bare si GRATULERER SÅ MYE MED VIDUNDERENE DERES <3 til alle her som har født, uansett om jeg har gjort det før eller ei! :) (har vært innom alle "født" trådene ;) )
Også vil jeg si til dere som venter - MASSE lykke til!!!! Det er veldig snart deres tur, og jeg håper fødselen / keisersnitt går bra :)Klemmer fra meg!
Slenger meg med på den!! Med bebis ute rekker man ikke følge med, haha.. ❤️

Helt enig..!!det er så koselig å logge inn å lese.når noen har født..men så går det i glemmeboken jvrm.man har gratulert!livet med baby på utsiden e herlig-lykke til til derr som venter;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Henger meg på denne, gratulerer alle sammen! Hodet henger ikke helt med for tiden, så får ikke med meg riktig alt.

Back
Topp