Pulk=)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som har pulk her? Hva type har dere og hva kostet den?
Jeg syns noen er fryktelig dyre, 4000kr liksom. Må man regne med å gi så mye? Eller finnes det gode til en lavere pris?:)
Vi har nemlig hytte på fjellet og må bare få kjøpt dette til veslegutt:D
Mannen kan leie på jobben,men jeg syns det er greit å ha en egen stående på hytten:)

:D:D:D

Husk at de bør være 6 mnd før de kan ligge i pulk.

Er å få itak i brukt også, men de holder seg godt i pris. Her lånte vi to ganger, men dessverre trivdes ikke gutten vår i pulk. Kjenner flere som har gode erfaringer med fjellpulken.

Husk at de bør være 6 mnd før de kan ligge i pulk.

Er å få itak i brukt også, men de holder seg godt i pris. Her lånte vi to ganger, men dessverre trivdes ikke gutten vår i pulk. Kjenner flere som har gode erfaringer med fjellpulken.

Ok:) Ønsker i grunn ny skal jeg være ærlig.
Kanskje lurt at mannen låner noen ganger på jobb først slik at vi ser om han liker det eller ei.. ellers blir det penger ut vindu :P
Hvor får man kjøpt fjellpulken da? Xxl for eks ? Er den dyr?:)

Vi har fjellpulken. Kjøpte den på xxl. Betalte 3000-4000 kr. Vi må ha pulk på hytta, så den er gull verdt.

Vi har fjellpulken. Kjøpte den på xxl. Betalte 3000-4000 kr. Vi må ha pulk på hytta, så den er gull verdt.

Ok:) Ja, ønsker det vi også som sagt! Mannen trives godt på ski.
Jeg er amatør, men kan da lære:D;)
8803893936158_1016487_1_634202417841562500_2515_jpg.jpg
Gikk inn på xxl nå:P Er det denne du mener?:)

Hvis du skal ha ny, så tror jeg ikke du finner noen som er under 3000,- Har sett fjellpulken på supertilbud av og til til kr 2990,-. På vanlig tilbud ligger de stort sett mellom 3500,- og 4000,-. Veiledende er vel prise på disse gjerne 5000,-.

Vi har vært veldig fornøyd med vår pulk og angrer ikke på at vi kjøpte den.

Jeg hadde kjøpt brukt :) Vi har en eldre modell av fjellpulken som vi har arvet, og den er gull verd med små barn når man skal på ski :)

Vi har en på hytta. Det er svigerforeldrene mine sin hytte og pulken mannen min og hans søsken + lånt av andre i mange år bor her oppe nå. Har kjøpt oss ski og bare venter på at det skal slutte å snø.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp