Skravletråd lag GUL

Så bra :) jeg skulle nettopp til å spørre :D
Hadde tenkt å legge ut i dag, uansett, men så kom det så mye spørsmål i går kveld at jeg tenkte den måtte komme tidlig i dag så alle kan finne svar samme sted ;)

Veide imorges og hadde -1, 8kg tror jeg.
Var hvertfall 68.8 kg.

Legger det inn ikveld

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har veid i dag og er sjokkert!
Har ligget på rundt -0,8 kg, men i dag viste den den 1,5 kg!

Så bra!! Men eg la inn endringen min i skjemaet eg fikk av deg, så blei det et anna tall enn den formelen som blei lagt ut tidligere i dag. :)

Jeg får ikke prosentregninga til å stemme :confused:

Edit: tror kanskje det stemmer likevel... Bare legger ut den jeg kom frem til jeg

Last edited:
Så bra!! Men eg la inn endringen min i skjemaet eg fikk av deg, så blei det et anna tall enn den formelen som blei lagt ut tidligere i dag. :)
Jeg får ikke det opp med mindre du lagrer og deler skjemaet igjen. fint om du enten sender vekta di på pm eller i veietråden

De tallene jeg har så langt er overvelemende gode!! Alle er ned over 2%.
Fra neste uke kan vi ikke regne med så mye nedgang. Den første uken er det masse vann og slikt som går bort.

Jeg håper å få startet treningen snart, jeg har fått migrene og har hatt det hele uken :(

De tallene jeg har så langt er overvelemende gode!! Alle er ned over 2%.
Fra neste uke kan vi ikke regne med så mye nedgang. Den første uken er det masse vann og slikt som går bort.

Jeg håper å få startet treningen snart, jeg har fått migrene og har hatt det hele uken :(
Uff god bedring :(
Så utrolig flinke alle har vært! Men er som du sier ja :) Håper ingen blir demotivert neste uke!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg får ikke det opp med mindre du lagrer og deler skjemaet igjen. fint om du enten sender vekta di på pm eller i veietråden

Skal ligge de inn i veietråden. Mener bare at hvis vi bruker skjema utrekningen og de andre gruppene bruker den andre utrekningen kommer vi til å tape :p for på skjemaet fikk eg opp ca 2 % og når eg hadde utrekningen som ho la ut i dag så va den på 7 %. :) kan hende eg har rekna feil i farta altså. Vi må bare sjekke det før vi sender inn i måren til ho :)

Tror det er en fordel og veie i dag hvis man kan :) Da blir ikke neste uke så kort, og vil tro det blir vanskeligere og gå ned da uansett ;)

Skal ligge de inn i veietråden. Mener bare at hvis vi bruker skjema utrekningen og de andre gruppene bruker den andre utrekningen kommer vi til å tape :p for på skjemaet fikk eg opp ca 2 % og når eg hadde utrekningen som ho la ut i dag så va den på 7 %. :) kan hende eg har rekna feil i farta altså. Vi må bare sjekke det før vi sender inn i måren til ho :)
Den utregningen de har på veietråden er akkurat den sammen som vi har i vårt skjema,
Hilsen mattelæreren ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Den utregningen de har på veietråden er akkurat den sammen som vi har i vårt skjema,
Hilsen mattelæreren ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Oki. Kan godt hende eg rekna feil i farta på vei ut døra i dag :p

Dersom du har gått ned 7%, så vil det tilsvare ca 7 kg.... Greit å vite litt om prosentregning i hodet uavhengig av kalkulator ;)

Hvor mye har du gått ned?

Back
Topp