amnesinglett/gravidtruse

September16

Glad i forumet
kjøpte i dag gravid truser på kapphal.lite sexy men så gode å gå med :-)går like langt opp som gravid buksene. ville anbefale di. er 2pk kr 149 trur jeg det var. å nå var det salg. tar 3 betal for 2. så 6 truser i dag :-)

vil å anbefale å kjøpe amme singlettene til hennes i stedene for kapphal. litt større i str på hm + bedre:-)2pk 199,-

Tror jeg må ta meg en tur og se.
Skulle hatt litt nytt undertøy, og da må jo gravidtruser være midt i blinken nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godt tips! Jeg har tre gravidtruser fra jollyroom, en del dyrere var de, men jeg elsker dem! Skal ta en titt på disse også :)

Har dere forresten tips om gode amme-BHer? Er helt grønn på området, og de neste BHene blir vel amme-BHer :)

Godt tips! Jeg har tre gravidtruser fra jollyroom, en del dyrere var de, men jeg elsker dem! Skal ta en titt på disse også :)

Har dere forresten tips om gode amme-BHer? Er helt grønn på området, og de neste BHene blir vel amme-BHer :)
Jeg var veldig fornøyd med ammebh'ene fra lindex sist. Nå har jeg kjøpt 2 pk fra h&m.. Helt greie, men må nok til innkjøp av nye og større str etterhvert ;) mulig jeg venter til etter fødsel og produksjonen er i gang for fullt :p

Jeg var veldig fornøyd med ammebh'ene fra lindex sist. Nå har jeg kjøpt 2 pk fra h&m.. Helt greie, men må nok til innkjøp av nye og større str etterhvert ;) mulig jeg venter til etter fødsel og produksjonen er i gang for fullt :p

Hvordan er disse mtp store pupper? :p Mange ammeBHer ser så skjøre og pinglete ut.

Jeg har allerede kjøpt en 2-pakk fra Lindex, utrolig gode! Kjøpte pga. spilebh'er var vondt å gå med...
Tenker også at jeg må vente til etter fødsel nå... Nå er ikke puppene så hovne som de var en periode, tror jeg må velge ny størrelse når det er ny "vekstinnspurt":P

Jeg var innom Jula (faktisk) like før jul siden mannen min bare elsker boxerne de selger der. Da fant jeg også noen blondetruser til meg selv, de har ikke den vonde strikken som jeg og sikkert mange andre er plaget med. De var sinsykt deilige å ha på og vil virkelig anbefale de til alle! Har ei venninne som nettopp har føda og hun sa at de var de eneste hun greide å gå i annet enn "sykehus-bleier" de første dagene. :-)

Hvordan er disse mtp store pupper? :p Mange ammeBHer ser så skjøre og pinglete ut.
Syns de var veldig gode. Er avhengig av å ha gode bh'er som holder utstyret på plass, så lindex sine stod absolutt til forventningene. Likte også at det var litt innlegg i dem og ikke helt tynt stoff (som med 2pk fra hennes)

Syns de var veldig gode. Er avhengig av å ha gode bh'er som holder utstyret på plass, så lindex sine stod absolutt til forventningene. Likte også at det var litt innlegg i dem og ikke helt tynt stoff (som med 2pk fra hennes)

Da skal disse sjekkes ut :) Takk for tips! Kjøper som regel bh'er på lindex og kvaliteten der er god.

Back
Topp