Fun light

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Finnes det noen direkte anbefaling på om gravide kan drikke det? Har prøvd å google men finnes bare diffuse svar.. Håper noen av dere vet :)

Drakk det i går, tenkte ikke over det jeg.. Light-produkter er jo aldri bra, men.. :)

Tviler på at det er anbefalt å drikke...

Kunstig søtning får man hvertfall i seg, men det er vel ikke regnet som direkte farlig i fornuftige mengder. Jeg velger heller vanlig saft om jeg først skal drikke saft.

Men mht kunstig søtning så finnes det vel ikke råd (kun) rettet mot gravide?

Jeg drikker det istedenfor lettbrus, men er vel kanskje like dumt?

Det er aspertam som muligens kan være skadelig..tror jeg bare kutter ut hele safta :/ aner ikke hva jeg ellers skal drikke. Orker ikke å bare leve på vann!

Det er aspertam som muligens kan være skadelig..tror jeg bare kutter ut hele safta :/ aner ikke hva jeg ellers skal drikke. Orker ikke å bare leve på vann!

Kjedelig med bare vann ja! Jeg drikker en del juice (type naturlig), brus i helgene (aaaldri ellers :-P). Du kan jo også drikke litt vanlig saft? Det er jo sukker i det, men man tåler litt sukker i et vanlig kosthold.

Farris synes jeg er godt...

Kjedelig med bare vann ja! Jeg drikker en del juice (type naturlig), brus i helgene (aaaldri ellers :p). Du kan jo også drikke litt vanlig saft? Det er jo sukker i det, men man tåler litt sukker i et vanlig kosthold.

Farris synes jeg er godt...
slanka meg mange kg siden i sommer, og har bevisst holdt meg unna sukker på hverdagene. Litt kjipt å begynne med det nå igjen, legger på meg så mye når jeg er gravid :/ men ee jo bedre det enn å putte i seg noe som kan være skadelig for den lille!

Jeg blander ut eplejuice med vann. Hjelper meg litt når jeg er kvalm,

Appelsinjuice! <3 Får SPONK hvis vi blir fri. Drikker ikke store mengdene for da får jeg halsbrann, men må ha tilgang til det hele tiden..

Æ drikk fun light å e ikke bekymra :) Las en ny forskningsartikkel angående aspartam å d e itj så farlig som folk vil ha det til...... aillt me måte tenke æ, et glass i ny å ned e ikke skadelig :)

Det var en artikkel ute ende her om dagen angående ny forskning på light brus, aspartam skal ikke være farlig. Ikke bry deg om alt som blir sagt, alt er jo farlig! :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er avhengig av melk! Det var jeg forrige svangerskap også... Går lett 1liter melk daglig..

Back
Topp