Vogn

Har en simo duo fra storebror :-)

Her her jeg kjøpt meg ny Urban Jungle, hadde den samme til de to første også :)

Emmaljunga edge duo:)

Emmaljunga city cross<3.. Har også mountain buggy urban jungle, men blir ikke å kjøpe bag til den da.. :)..
City crossen er 2011 modell, urban jungle'n 2012.. Begge kjøpt nye til storesøster på nå 2,5 år:).. Like fine enda:)

Har kjøpt en Emmaljunga City Cross 2013 modell brukt, bagen som vi fikk med da vi kjøpte er 2 år gammel.

Har bestilt en Emmaljunga Edge duo, regner med jeg henter den om ikke alt for lenge;)

Hei. Så dette på appen :-) Bare et tips. Garantien på vogna begynner da du tar den ut av butikken, og da har du plutselig brukt 3 mnd av 6 uten at den har vært i bruk hvis du henter den nå. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt en mountain buggy urban jungle :-) gleder meg til å ta den i bruk :-D

Vi blir å bruke simo duo. Hadde kjøpt inn søskenvogn: bugaboo donkey duo.. Men har solgt den igjen.

Simo kombi.

Begge ungene her har brukt den :)

Fra før har jeg Emmaljunga Edge duo og bumbleride indie, men må nok ha søskenvogn, å tror derfor jeg faller på en tfk twinner twist duo! Vesla er 110% avhengig av vogna enda, å nå er det bare 3 mnd til termin, kan ikke skjønne at det skulle forandret seg innen da!

Har simo etter guttungen

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte nettopp en brukt Carena søskenvogn med en liten hardbag. Kommer til å bruke den frem til høsten når jeg skal på butikken eller senteret alene med ungene. Har en Trille Hippa duo etter nr 2 som har 85 cm lang bag, så den blir nok flittig brukt på verandaen hjemme ;)

Har kjøpt ny TGK jogger twist (ellerno?...)! Kjempefin! Gleder meg til å bruke den! :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp