Jeg er så dum :P

Tuppelura92

Glad i forumet
Etter å ha laget hjemmelaget biff stroganoff til middag, så spiste jeg meg kjempe god og mett, så trengte virkelig å legge meg nedpå litt og hvile! :) klokka var 19. Nå er klokka 22.30 og jeg våkna nå, og vekte sambo ^^ nå har vi slokka alle lys i leiligheten og pusset tennene, for nå må vi legge oss! Haha!! Dette skal blir en veldig våken natt vil jeg virkelig tro! :(

Jeg får ikke sove så da har du selskap :)

Sliter også med søvnen.

Ble noen timer her og i ettermiddag :p

Det er så dumt det :(
Ja, er jo ikke det lureste man gjør, men jeg hadde rett og slett ikke sjangs å holde meg våken. Sover så dårlig på natten for tiden uansett, så tenker at jeg får ta de timene jeg kan uansett når på døgnet det er. Men så har ikke jeg noe jeg må opp til eller gjøre på dagene heller, så er ikke så nøye når jeg sover i grunn :)

Samma her! 19-22.30 ble det søvn på meg og

Blir vel en del filmer i natt vel..ikke noe annet å gjøre..du kan ha sex med mannen , siden du har mann? Det kan hjelpe på våkenhet.

Ja, er jo ikke det lureste man gjør, men jeg hadde rett og slett ikke sjangs å holde meg våken. Sover så dårlig på natten for tiden uansett, så tenker at jeg får ta de timene jeg kan uansett når på døgnet det er. Men så har ikke jeg noe jeg må opp til eller gjøre på dagene heller, så er ikke så nøye når jeg sover i grunn :)

Jeg hadde heller ikke sjans :P måtte bare hvile litt :)
Jeg har forsåvidt ikkenoe å gjøre i morgen jeg heller :P men liker å sove på natta :)

Samma her! 19-22.30 ble det søvn på meg og

Blir vel en del filmer i natt vel..ikke noe annet å gjøre..du kan ha sex med mannen , siden du har mann? Det kan hjelpe på våkenhet.

Jeg kunne jo forsåvidt det :) men han skal opp på jobb i morgen tidlig, så begynner å bli sent for han :P og blir så sår a gitt! Ble aldri det før, men nå kan det bli for mye av det gode :P Haha!

Jeg kunne jo forsåvidt det :) men han skal opp på jobb i morgen tidlig, så begynner å bli sent for han :p og blir så sår a gitt! Ble aldri det før, men nå kan det bli for mye av det gode :p Haha!

Hehe skjønner. Ikke lett med søvnen. Den lever sitt eget liv nå. For noen dager siden sov jeg 16 timer i strekk. Var bare oppe å tissa noen ganger i halvvåken tilstand. (21.00-13.00) Jeg sovnet fint igjen til kvelden hehe

Hehe skjønner. Ikke lett med søvnen. Den lever sitt eget liv nå. For noen dager siden sov jeg 16 timer i strekk. Var bare oppe å tissa noen ganger i halvvåken tilstand. (21.00-13.00) Jeg sovnet fint igjen til kvelden hehe

Oj! Da er du heldig :) hele svangerskapet har jeg kunnet sove når som helst, hvor som helst og hvor lenge som helst :P men nå de siste ukene, så må jeg si at det er vanskeligere å sove! Blitt liksom litt mer normal :)

Sent from my iPad using BV Forum

Oj! Da er du heldig :) hele svangerskapet har jeg kunnet sove når som helst, hvor som helst og hvor lenge som helst :p men nå de siste ukene, så må jeg si at det er vanskeligere å sove! Blitt liksom litt mer normal :)

Sent from my iPad using BV Forum

Søvnen tok over for den evigvarende kvalmen for ca 1 uke siden. Før det sov jeg gjerne fra 21-04/05 . Våknet lys våken som et lite barn hver gang. Den siste uka har jeg sovet til kl 12-13 uten problem, og gjerne sover flere ganger før kvelden har kommet igjen. Lurer på om kvalmen kommer tilbake når jeg må på jobb igjen til uka og stå opp tidlig. Jeg frykter det :oops:

Søvnen tok over for den evigvarende kvalmen for ca 1 uke siden. Før det sov jeg gjerne fra 21-04/05 . Våknet lys våken som et lite barn hver gang. Den siste uka har jeg sovet til kl 12-13 uten problem, og gjerne sover flere ganger før kvelden har kommet igjen. Lurer på om kvalmen kommer tilbake når jeg må på jobb igjen til uka og stå opp tidlig. Jeg frykter det :oops:

Jeg er glad at jeg har sluppet unna kvalmen :) håper du slipper litt billigere unna resten av svangerskapet da :D blir nok å slite med, så greit å slippe unna der man kan :)

Får heller ikke sove. Sovnet et par min når jeg lå inne hos datteren min da hun skulle legge seg kl 7.30, men så klarte jeg ikke finne søvnen igjen

Sliter også med å sove! Har termin om no dager... har fått beskjed om å sove når jeg er trøtt. Bare Kjipt det ikke er på natten :( . Jordmor som sa det er lurt å være uthvilt hvis fødsel plutselig skulle starte :D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp