2.januar.

Lilla-87

Forumet er livet
HAH!!
Klokka er i skrivende stund 07.30, jeg er våken, ferdig dusja, og Jenny sover fremdeles!:D
Hun våkna rundt kl.24, men sovna etter å ha fått ut litt luft og etter det hat jeg bare hørt smålyder fra henne. Hurra for ei god natt hos oss!

Hva skal dere i dag da?:)
Mannen er tilbake på jobb, mens jeg og Jenny får besøk av forloveren min med mann og barn. Da blir det "restejulelunsj" i hyggelig selskap, noe jeg gleder meg til iallfall. :)

Ha en fin en!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så deilig at dere fikk ei god natt:)

Nasse er i barnehagen nå, og mannen på jobb. Jeg skal snart ta bussen ned til byen for å gå på svangerskapskontroll. Siden jeg først har dristet meg ut skal jeg kjøpe nye strømpebukser og singlet til nasse, hun har bæsjet på nesten alt vi har, så det har gått rett i søpla siden jeg ikke fikk det bort.
Endelig er jula over for min del, i fjor var jeg så vemodig husker jeg, nå skal det bli godt å hente seg inn etter hvert:)

Så deilig at dere fikk ei god natt:)

Nasse er i barnehagen nå, og mannen på jobb. Jeg skal snart ta bussen ned til byen for å gå på svangerskapskontroll. Siden jeg først har dristet meg ut skal jeg kjøpe nye strømpebukser og singlet til nasse, hun har bæsjet på nesten alt vi har, så det har gått rett i søpla siden jeg ikke fikk det bort.
Endelig er jula over for min del, i fjor var jeg så vemodig husker jeg, nå skal det bli godt å hente seg inn etter hvert:)
"Inn med det nye og ut med det gamle". Det ligger noe i det.. Håper du får en god start på dette nye året!!:)
Her står tre og julepynt fortsatt, men det skal bort i helga tror jeg.
Stakkars nasse som har trøbla med magen/tennene. Like greit å hive det verste av utbæsja klær. Det setter sikkert lillesøster pris på. :) ;)

Lykke til på kontroll!!:D

Hei.
Så deilig at dere har hatt en god natt :-)
Så noen på Thomas og Harald igår?
De var i Tunisia der vi har bodd. Morsomt hehe..

God natt,og begge sov natten gjennom,men Mina våknet 5.20 idag og,og nektet å sove videre. Og da vekker hun naturligvis storebror og.
Trøtt idag sa du? :p;)

Tror vi bare blir hjemne idag,gidder ikke å dra på et senter og bruke masse penger :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hei.
Så deilig at dere har hatt en god natt :-)
Så noen på Thomas og Harald igår?
De var i Tunisia der vi har bodd. Morsomt hehe..

God natt,og begge sov natten gjennom,men Mina våknet 5.20 idag og,og nektet å sove videre. Og da vekker hun naturligvis storebror og.
Trøtt idag sa du? :p;)

Tror vi bare blir hjemne idag,gidder ikke å dra på et senter og bruke masse penger :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Skjønner at du er trøtt i dag, ja! Håper du får hvilt deg litt i løpet av dagen. :) Greit å ikke ha masse planer for dagen når de tar dag soppas tidlig da.

Nei, jeg så ikke på Senkveld, men får gjøre det i kveld.:) Syns de er herlige de karene der. Hva gjorde de i Tunisia??

Skjønner at du er trøtt i dag, ja! Håper du får hvilt deg litt i løpet av dagen. :) Greit å ikke ha masse planer for dagen når de tar dag soppas tidlig da.

Nei, jeg så ikke på Senkveld, men får gjøre det i kveld.:) Syns de er herlige de karene der. Hva gjorde de i Tunisia??

Hehe,morsomme de :-)
De hadde konkurranser med forskjellige nordmenn. Ene gangen så var de i dyreparken på delfinshow(veldig fin park),så skulle de være pirater i piratbåtene og komme seg over til land,lære en tradisjonell dans og å spise STERK mat haha... de kasta opp.. uff. Måtte slå av da,for ble så kvalm....

Kålormen Wael 14.10.11♡

God formiddag!
Hermine har sovet litt urolig, ifølge pappaen, men jeg har vært så utslitt at jeg ikke har merket noe til det:eek::p
Idag blåser og regner det noe fælt, så spørs om vi kommer oss ut noe særlig men vi skal iallfall gå ned i fjøsen og hente egg! Så får vi se om det blir en sentertur også, for øyeblikket ligger Hermine henslengt i en stol og ser på Timmy og pinnekjøttet er på kok til middag:rolleyes: Her har vi ennå mange dager med jul og ferie igjen, HERLIG!!! :D;)

*Surfer mobilt*

Hehe,morsomme de :-)
De hadde konkurranser med forskjellige nordmenn. Ene gangen så var de i dyreparken på delfinshow(veldig fin park),så skulle de være pirater i piratbåtene og komme seg over til land,lære en tradisjonell dans og å spise STERK mat haha... de kasta opp.. uff. Måtte slå av da,for ble så kvalm....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, stemmer det.. Alle konkurransene foregår vel i Tunisia?:) Da har jeg underholdning til i kveld.:D

God formiddag!
Hermine har sovet litt urolig, ifølge pappaen, men jeg har vært så utslitt at jeg ikke har merket noe til det:eek::p
Idag blåser og regner det noe fælt, så spørs om vi kommer oss ut noe særlig men vi skal iallfall gå ned i fjøsen og hente egg! Så får vi se om det blir en sentertur også, for øyeblikket ligger Hermine henslengt i en stol og ser på Timmy og pinnekjøttet er på kok til middag:rolleyes: Her har vi ennå mange dager med jul og ferie igjen, HERLIG!!! :D;)

*Surfer mobilt*
Så koselig dere har det. Sanking av egg og. Det står ikke på!!!:) Hvor i Lofoten er dere?

Ja, stemmer det.. Alle konkurransene foregår vel i Tunisia?:) Da har jeg underholdning til i kveld.:D

Det visste jeg ikke :-)
Har ikke sett på se på 100 år :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Snakker vi en fremtidig Munch her?
Wael som har tegnet i dusjen nå :-)

Ser.dere ansiktet på siste bildet?
Bare sidelengs hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1388661538337.jpg
    1388661538337.jpg
    34,2 KB · Visninger: 22
  • 1388661559287.jpg
    1388661559287.jpg
    34,7 KB · Visninger: 24
Da var kontrollen vel overstått, alt står bra til:-) Kan til å med skryte av at jeg ikke har gått opp noenting siden forrige gang, enda godt, var nervøs siden jeg har koset meg bra i jula:D
Nå lurer jeg på om en lur skal prioriteres fremfor rydding før nasse skal hentes i barnehagen:-)

Snakker vi en fremtidig Munch her?
Wael som har tegnet i dusjen nå :)

Ser.dere ansiktet på siste bildet?
Bare sidelengs hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡

Spørs om det er en kunstnerspire du har ja:-)

God formiddag!

*Surfer mobilt*

Deilig med noen dager ekstra:-)

"Inn med det nye og ut med det gamle". Det ligger noe i det.. Håper du får en god start på dette nye året!!:)
Her står tre og julepynt fortsatt, men det skal bort i helga tror jeg.
Stakkars nasse som har trøbla med magen/tennene. Like greit å hive det verste av utbæsja klær. Det setter sikkert lillesøster pris på. :) ;)

Lykke til på kontroll!!:D

Takk det samme:-) Så langt har det vært en bra dag i dag i alle fall, fant masse brukbart på salg, så nå har nasse undertøy for en stund:-)

Hei :)

Jeg sitter og får litt gift i kroppen ;-p

Simone og Pappan er hjemme alene, og koser seg :) i morgen skal hun starte i bhg! :) håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg :)

Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bil :) håper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem :)

Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran
tv-en :)

ImageUploadedByBV Forum1388663053.605587.jpg

Simone og Pappan er hjemme alene, og koser seg :) i morgen skal hun starte i bhg! :) håper å få reise hjem i kveld OG at immunforsvaret mitt er såpass bra st jeg får være med i bhg :)

Mamna og pappa er med meg til Trondheim, så denne gangen har vi bil :) håper å være i form til shopping etterpå før vi reiser hjem :)

Slenger inn et bilde jeg fikk av Simone i dag tidlig. Hun har fått recliner til jul og storkoser seg foran

Vis vedlegget 45268
Hvordan er formen?
Reagerer du på cellegiften?...
Har tenkt masse på deg i julen.

Håper du er i fin form etterpå :-)

Åh,så søt hun er,der hun sitter :-)

Hvor langt er du på vei nå?
Håper lillebror får vært i magen en stund til.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vis vedlegget 45268
Så koselig bilde av Simone!
OG så spennende med barnehagestart! :D Lykke til!!!

Hallo alle sammen!
Natten her var fin. Urolig Lillebror mellom kl 23 og 24, men etter det sov han til 5, og så til 7.30!
Ligger og sover nå!
Jeg dro på trening kl 10, var med på Body pump-time og kan si allerede nå at jeg kommer til å bli superstøl!
Så vidt jeg orket å legge sammen klær.
Mannen er ikke i form, så han sover litt nå han også.
ca 15.30 tar jeg med ungene, plukker opp lillesøs og møter de andre to søstrene og alle ungene på lekeland! :D
Det blir moro!!!
Det er åpent til kl 18, så da tar vi nok med litt smoothie og snacks tilfelle ungene sovner på vei hjem.
Drittvær ute, og strikketøy i fanget :D

Back
Topp