Rier? Kynnere?

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sitter nå oppe med smerter/tak i magen og ryggen. Starter fremme på magen og fortsetter bakover til korsryggen før det gir seg. Smerten kan beskrives som sterk murring som er "vond nok" til at jeg ikke får sove. Har hatt masse kynnere i hele svangerskapet så kjenner at det er noe sterkere enn det. Spent på hvordan dette arter seg. Har forresten termin om 3 dager:)

Hei! Som meg då nesten. Siden igår formiddag har jeg hatt sånn mensmurring. Hadde litt brunlig utflod på formiddagen og ble bare mer og mer som en begynnende menstruasjon ut over kvelden. (Har ringt føden, de sa at om eg ikke blødde gjennom bindet var det ikke farlig, med mest sannsynlig modning i livmoren) har i natt knapt sove fordi eg får noen skikkelige tak som minner om ekstrem menstruasjonssmerter og de strekker seg hele veien rundt og tar med seg korsryggen. Ikke noe regelmessige eller lange, men har vekket meg i søvnen. Kynnerene eg får kommer liksom øverst i magen først.. Så tror dette er milde eller modningsrier,. Håper! Termin om 4 dager

Høres ut som rier hos begge :D

Fikk sovet en liten time nå, men ligger nå våken igjen. Kjennes mer regelmessig nå, men er redd jeg blir lurt. Taket i ryggen sitter nesten konstant, mens magen strammes samtidig som det blir vondt fremme i den. Lurer på om jeg bare ikke skal si noe til mannen å sende han på jobb, eller om jeg skal informerer:p Det skal sies at dette blir min tredje fødsel:) Har 2,5times kjøring til sykehuset. Blir spennende å se hvordan det utarter seg med deg også:) Håper du oppdaterer. Masse lykke til:)

Bag er ferdigpakket fra en stund siden. Er første barnet så jeg vet ikke hva og hvordan. Sendte gubben nettopp på jobb, men med klar beskjed om å sjekke mobilen ofte. Nå rusler jeg en tur med hunden og prøver å sove litt til. Takene kommer men ikke regelmessig enda

Daaaa skjer det noe!!!:D så spennende!! Tror dere må føde litt før meg, merker at jeg blir mer og mer klar for hver rie alle andre her får :p haha!

Lykke til begge to!!:)

Heldige dere er! Jeg vil også ha vondt! Lykke til begge to!

Tusen takk alle sammen. Har roet seg litt her nå:( Fra å være regelmessig med 4-5min mellom til nesten ingenting nå. Håper det tar seg opp igjen.

Tusen takk alle sammen. Har roet seg litt her nå:( Fra å være regelmessig med 4-5min mellom til nesten ingenting nå. Håper det tar seg opp igjen.
Sånn hadde jeg det her og dagen og, var skikkelig skuffet. Får håpe det tar seg fort opp igjen:)

Vet hvertfall at neste gang jeg får en rie så skal jeg opp å bøye og tøye og være i bevegelse. Har hørt at det stimulerer slik at de blir mer effektive:)

Back
Topp