Nyttår og raketter

alana84

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Hva tenker dere om raketter og baby? Hun har ikke våknet av de få som er skutt opp i kveld, men det blir jo en del mer bråk i morgen.

Er det noe man kan/bør gjøre? Vekke de litt før feks og ha de våkne mens det pågår?

Kommer nok til og legge som vanlig. Så gå inn til henne om hun blir og våkne/reagere. Hun er oppe 23 vær kveld for mat så håper det er rolig enda da!
Bor heldigvis en plass der det er lite raketter..

Her er det nesten ikke raketter, så håper det ikke blir noe problem :)

Igen av de to andre har reagert, så satser på at det går bra:)

Var noen litt bortafor her som sendte opp noen raketter klokka 23 i natt (!) og begge barna sov gjennom det så håper de sover godt i natt også :) Storesøster kunne sove gjennom det meste på natta når hun var på lillebrors alder så håper han er lik der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storesøster er med å ser raketter, om ho klarer å holde seg våken. Men håper lillemor sover igjennom det. Jeg har jo lyst til å ut å kikke.. så lurer på hvordan vi gjør det. Ho våkner jo av at jeg fiser så jeg tipper ho våkner :p

Av og til er han våken i den tiden... håper han sover^^ Tror nok han sover gjennom, har pute som gir lyd fra seg. Og bruker ha lyden av en bekk... så satse på at den også overkjøre all lyd ute.

Har vært en del lyd her i hovedstaden allerede og hun sover fremdeles :)

Første rakett å hun spratt opp av sengen. Fikk henne til å sove igjen, ny rakett. Hund bjeffer å klorer. Folk som skyter opp raketter Før kl 12 skulle hatt juling.

♥Melinda Abelone♥

Første rakett å hun spratt opp av sengen. Fikk henne til å sove igjen, ny rakett. Hund bjeffer å klorer. Folk som skyter opp raketter Før kl 12 skulle hatt juling.

♥Melinda Abelone♥
da hadde du ikke likt meg:p vi var ute rett etter kl 18:)

Vi og :) tok noen da, og resten kl 00 ;)

Er jo faktisk lov fra 18 - 02 (?) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er lov ja, men ikke alle som liker det :-) Vi fyrte på en sånn lydløs fontenesak i 18tiden i tilfelle vi skulle få babyen til å sove på natta, men hun fikk med seg alt likevel :P Prøvde å være litt snille med en hund vi visste var alene hjemme i går, idiotiske eieren hadde spurt svigermor om det kom til å bli sendt opp raketter hos oss og hun hadde sagt nei selv om hun noen dager tidligere hadde overhørt en diskusjon om hvor mye fyrverkeri vi skulle kjøpe og tilbydde seg å være inne med baby.. :P nek.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp