~~IKM uke 2~~

Lite symptomer her også... murringer og stikkinger på venstre side, men det hadde jeg forrige mnd også og da kom TR to dager forsinket. Trodde faktisk jeg var gravid da opp mot mensen, var svimmel og ekstra sulten, men nei da:(
Krysser fingrene for oss, da tester jeg også fredag! det blir 8 eller 9 dpo for meg, er litt usikker:)
Testedate på fredag it is :D Satser på 2 positive tester :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Herlighet så trøtt jeg har vært idag. Akkurat ferdig på jobb men har holdt på å sovne mange ganger på jobb, noe som ikke er lett da jeg jobber på sykehjem med mange pasienter.
Da jeg mista i sommer hadde vi ikke tenkt å bli gravide men hoppet av i svingen. Vi skulle kjøre til svigerfar noe som er 6-7 timers biltur. Siden bare jeg har lappen måtte jeg kjøre. Jeg hadde sovet godt hele natten før men jeg klarte ikke holde øynene åpne på bilturen og vi måtte stoppe ekstra mange ganger så jeg fikk strekke på meg så jeg ikke sovnet. Vi var der på ferie i 10 dager og kjøreturen hjem var enda værre.
Da jeg kom hjem oppdaga jeg at mensen skulle vært kommet så tok en test. Den var svakt positiv og jeg fant ut jeg var litt over 4 uker på vei. Dvs at den ekstreme trøttheten kom rundt samme tid som det jeg er nå. Dette gir meg håp men det burde jo ikke være mulig å merke sånn 4/5 dpo???

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Får håpe denne appen stemmer :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vedlegg

• 1388444352620.jpg
    1388444352620.jpg
    43,8 KB · Visninger: 70

Vedlegg

• 1388444723796.jpg
    1388444723796.jpg
    59,1 KB · Visninger: 60
Melder meg inn her jeg:)
28 år , 3pp, IKM 9januar.
Håper en liten spire blir værende. Dette blir nr 3.
Har en gutt på snart 7 som de tok 1år med prøving før de klaffet. Og så har jeg 1 jente på 4,5år som jeg ble gravid med mens jeg gikk på minipillen...

Hadde hormonspiral i 1år, tok den ut for 7mnd siden. (la på meg 12kg!!! Har tatt av 10 til nå:))
Har hatt helt normal syklus etter den ble tatt ud. Men 11des hadde jeg en laparoskopi fordi di fant en vann cyste på den ene eggstokken. Den var 11x8cm.., alt gikk fint og formen min er topp:)

Håper dette ikke har gjort det vanskelig for meg og bli gravid igjen...

Melder meg inn her jeg:)
28 år , 3pp, IKM 9januar.
Håper en liten spire blir værende. Dette blir nr 3.
Har en gutt på snart 7 som de tok 1år med prøving før de klaffet. Og så har jeg 1 jente på 4,5år som jeg ble gravid med mens jeg gikk på minipillen...

Hadde hormonspiral i 1år, tok den ut for 7mnd siden. (la på meg 12kg!!! Har tatt av 10 til nå:))
Har hatt helt normal syklus etter den ble tatt ud. Men 11des hadde jeg en laparoskopi fordi di fant en vann cyste på den ene eggstokken. Den var 11x8cm.., alt gikk fint og formen min er topp:)

Håper dette ikke har gjort det vanskelig for meg og bli gravid igjen...
Velkommen :) Har ført deg opp på lista :) Samme IKM som meg :) Når skal du teste?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Når jeg gikk inn på linken kom dette opp :)

Har gid erfaring med de strimlene. Men har ikke flere igjen av de. Har noen staver og noen "kasetter" liggende som jeg ikke har fått prøvd enda.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så det endte opp med ebay-shopping?
Tror jeg skal bestille noen.
Har prøvd de rosa EL-testene man får tak i på ebay, men er ikkefornøyd med de.

Er lenge siden jeg kjøpe de. De ligger i skuffen i nattbordet mitt og skal tas i bruk til helgen :) :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Når skal dere begynne teste? Håper denne tråden blir fylt med positive tester fra helgen og utover :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vet ikke om jeg blir å teste. Føler meg sikker på at vi har bommet.
Så har bestilt 10 CB-digital EL-tester til januar :-)

Da vil jeg benytte muligheten til å ønske dere et riktig godt nytt år :-)
Måtte det nye året bringe masse positivt :-)

Jeg har begynt allerede jeg da, selv om det er helt idiotisk. Gjør det sannsynligvis fordi jeg nylig fikk 50 tester i posten.. :P

Back
Topp